انحلال شورای شهر ساری/ نتایج جلسه وزارت کشور باید رسمی ابلاغ شود - کراپ‌شده

استاندار مازندران با بیان اینکه جلسه بررسی وضعیت پرونده شورای شهر در وزارت کشور تشکیل شد، گفت: به طور رسمی اعلام نشده ولی رای به انحلال دادند اما نتیجه رسمی باید به صورت رسمی ابلاغ شود.

به گزارش مشرق، احمد حسین‌زادگان در ارتباط با با نتیجه جلسه امروز در وزارت کشور در ارتباط با وضعیت پرونده شورای شهر ساری، اظهار کرد: مصوبات جلسه به صورت رسمی باید ابلاغ شود.

وی در پاسخ به این سوال که در ارتباط با نتیجه جلسه امروز اطلاع دارید، پاسخ داد: به طور رسمی اعلام نشده ولی رای به انحلال دادند اما نتیجه رسمی باید به صورت رسمی ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید:

این موضوع همزمان از معاون عمرانی استاندار مازندران هم پیگیری شد، که در پاسخ اعلام کرد: در جلسه امروز وزارت کشور مطرح شده و رای‌گیری شده است.

مهدی رازجویان خاطر نشان کرد: نتیجه رای‌گیری ابلاغ نشده و به احتمال بسیار زیاد فردا ابلاغ می‌شود.

به گزارش مشرق، پرونده شهرداری و شورای شهر ساری از سال ۹۷ تاکنون در دستگاه قضا باز شده است.

در ارتباط با پرونده شورای شهر ساری ۹ عضو شورا اتهام به تخلفات مالی هستند که پس از دستگیری اعضای شورای شهر جلسات شورای شهر ساری تعلیق شده است.

با دستگیری هر ۹ عضو شورای شهر ساری بحث انحلال شورای شهر ساری مطرح شده که امروز این جلسه در وزارت کشور برگزار شده است و نتیجه انحلال شورا به نظر می‌رسد که صبح فردا به استانداری مازندران ابلاغ می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    2 0
    نصف دیگه هم فساد مالی حقشون منحل شدن هست
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    0 0
    ننگ به اسلاحات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس