فیلم/ افضل اعمال ماه رمضان به نقل آیت الله جاودان

آیت الله جاودان، استاد برجسته اخلاق پیرامون اظهارات گستاخانه اخیر محمود امجد که فقط در یک نمونه روح الله زم را شهید خوانده بود بیانیه مهمی صادر کرده است.

به گزارش مشرق، "وَلَا تَکُونُوا کَالَّتِی نَقَضَتْ غَزْلَهَا مِنْ بَعْدِ قُوَّةٍ أَنْکَاثًا"  من از دوستان شما شنیده‌ بودم که بارها با حالت تضرع، از عاقبت بخیری و ترس از عاقبت به‌شری سخن گفته‌­ بودید.

شما کتاب لب اللباب، درس­های اخلاق مرحوم علامه طباطبائی، را قاعدتا به یاد می‌آورید، این عبارت از ایشان در آنجا آمده‌است:

«حاج امامقلی نخجوانی که استاد معارف مرحوم آقا سید حسن آقا قاضی، والد مرحوم آقای حاج میرزا علی آقا قاضی-رضوان الله تعالی علیهم-بود و نزد مرحوم آقا سیدحسین قزوینی در اخلاقیات و معارف الهیه مراتب استکمال را طی مینمود، گوید: پس از آنکه به سن پیری و کهولت رسیدم شیطان را دیدم که هر دو ما در بالای کوهی ایستاده‌ایم، من دست خود را بر محاسن خود گذاردم و به او گفتم: مرا سن پیری و کهولت فراگرفته اگر ممکن است از من درگذر.

شیطان گفت: این طرف را نگاه کن.

وقتی نگاه کردم درّه‌ای را بسیار عمیق دیدم که از شدت خوف و هراس، عقل انسان مبهوت می‌ماند. شیطان گفت: در دل من رحم و مروت و مهر قرار نگرفته،‌ اگر چنگال من بر تو بند گردد، جای تو تهِ این دره خواهد بود که تماشا میکنی.»

آیا همچنین خطری دامن‌گیر شما شده است؟!

از یکی از دوستان مطمئن شنیده‌ بودم، یک صبح جمعه‌ای در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه -سلام الله علیها- شما با جمع دوستانتان و در واقع شاگردان و مریدانتان، به مرحوم آقای پهلوانی-رضوان الله علیه- برخورد کردید، در حالی که دائما شعار صلوات با عددهای بزرگ می­دادید و دوستان شما صلوات می­فرستادند -بنده نیز این جریان را در اعتکاف رجبیه­ ی مسجد دانشگاه تهران، دیده بودم.- مرحوم آقای پهلوانی وقتی شما و این جمع و جریانات را مشاهده کردند، به شدت با شما برخورد کردند و این عمل را داستان مرید و مراد بازی دانسته بودند.

بنده می‌دانستم که شما خدمت مرحوم آقای بهجت و مرحوم آقای بهاء‌الدینی، به شکلی شاگردی می­کردید یا حداقل به صورت شاگرد و مرید به آن دو بزرگوار مراجعه داشتید، و همه می‌دانند که این دو بزرگوار و علی­الخصوص مرحوم آقای بهاءالدینی نسبت به رهبر کبیر انقلاب و رهبر کنونی، چقدر علاقه و ارادت داشتند و تأیید و تقویت می­کردند.

من می­دانم شما پسر خودتان را مجتهد و عادل دانسته‌(درحالی که شاهدان معتبر می­گویند، حتی دروس سطح را هم درست نخوانده‌باشد!)

شما و آقازاده، ظلم و جور، ضرب و جرح و کور کردن چشمان مردم فرانسه را شاهد نبودید، ولی نه آهی و نه فریادی از شما شنیده نشد. آن دولت، دولتِ کفر است و علناً به ساحت مقدس و نورانی رسول اکرم -صلوات الله علیه و آله- اهانت کرده است، اصلا این مسئله اوقات شما را تلخ نکرده است؟!

یک ملیون الجزائری در جنگ های استقلال الجزائر، به دست فرانسویان نابود شدند، و آن دولت با نهایت قساوت به وسیلۀ لژیونرهای خارجی خود، این مسلمانان مظلوم را به خاک وخون کشید.

این دولت و دولت­های اروپائی دیگر، همچون انگلیس و آلمان در چنبره‌ی صهیونیسم گرفتار و اسیرند. آیا ترجیح دادن این دولت به کشور مسلمان ایران، شرعا جایز است!؟

شما حتی کشتن نصیری، هویدا و افسرانی که دستور شلیک و قتل عام مردم تهران و سایر نقاط کشور را داده‌ بودند، همه را مظلوم خواندید و شهید!

ده سال از دولت اسلامی ایران در ولایت امر حضرت امام-رضوان الله علیه-گذشت، شخصیتی که بزرگان او را ولیّ از اولیای خدا می­دانستند، در حالی که شما همه آنچه آن روزگار اتفاق افتاده را  ظلم و کشتارِ بی­گناهان دانسته و بدتر اینکه آنها را بر عهده‌ی رهبر بزرگوار کنونی دانسته‌اید!؟ آیا این یک افترای بزرگ نبود؟! آیا می­توان در روز جواب این سخنان را جواب داد؟!

۱۷۰۰۰ شهید ترور در کوچه ­ها و خیابان­ های ایران را اصلا به یاد نیاوردید و اعدام اینگونه منافقان را -در حدود ۷۰۰ نفر- شهادت فرض کرده‌اید؟!

ناگزیر در حمله عراق به ایران هم، باید کشته­ ها، جانبازان و اسیرانی که بیش از یک ملیون نفر بودند را مستحق جهنم بدانید و ثمره‌ی دفاع از اسلام و میهن را یک ظلم مضاعف بشمارید!

شما معتقد نیستید که ما یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ !؟

من میدانم که قضاوت هرکس بر اساس اطلاعات اوست. درست یا نادرست.

آیا امکان ندارد در منابع اطلاعاتی بیست سال اخیر عمر خودتان بازنگری کنید؟

تَاللَّهِ لَتُسْأَلُنَّ عَمَّا کُنتُمْ تَفْتَرُونَ

محمد علی جاودان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 39
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 64
  • س IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    77 15
    فتامل یا بن آدم .. خدا عاقبت بخیری رو از ما نگیره.
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      8 2
      این خبر که قدیمی است لااقل مربوط به یک هفته ی قبل
    • IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      3 7
      ایت ا... شریعت مداری ،ایت ا... منتظری فتنه های دهه شصت،ترور ۱۷ هزار انسان بیگناه بوسیله منافقین ،سران فتنه ۸۸ تا امجد فتنه ۹۷ و ۹۸ و این فتنه ها ادامه خواهد داشت اما انقلاب اسلامی انشاا.. با اقتدار جلو خواهد رفت.. والله اگر گوشه چشم مبارک ونظر جناب حضرت ولیعصر (ع) به این انقلاب اسلامی ایران نبود جمهوری اسلامی ایران با این فتنه های سهمگین پیچیده بوجود امده از طراحی ،طرحان خارجی و عاملین خائن ومنافق داخلی دیگر وجود خارجی نداشت ،درود به ملت بزرگ ایران سلام بر امام زمان
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    78 37
    خداوند استاد بزرگ، آیت الله جاودان را برای ما محفوظ گردانند
    • DE ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      56 20
      احسنت.خداوند استاد بزرگ، آیت الله جاودان را برای ما جاودانه گردانند
  • يحيا IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    50 26
    امجد به ته آن دره سقوط کرده. حداقل بيش از ده سال پيش. اميدي به او نيست. پناه بر خدا!
    • سرباز ولایت IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      1 3
      درست است که این اقا سیر قهقرایی به سرعت دارد طی می کند ولی یادتان نرود باب توبه و رحمت الهی ان شاالله همه ما مصداق اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا باشیم ناامیدی از رحمت خدا بالاترین گناه است
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    52 21
    شیطان بزرگتر از آقای امجد را هم فریب داده است وبه پرتگاه سقوط کشانده است
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    41 25
    فاصله گرفتن امجد با امام سید علی خامنه ای به این شکل جای تامل دارد آقای امجد بازگرد سید علی خامنه ای در مسیر صراط است
  • م.اکبری IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    40 11
    سلام علیکم العاقل یکفی...درخانه است ... خدا ونداول مرا وبعدجناب امجدواین به اصطلاح اصلاح طلبان را که دراسارت نفس وخودبینی گرفتار هستند نجات دهد
  • FR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    19 19
    تعجب می‌کنم اصلا این شخص ارزش پاسخ گویی ندارد
  • احسان معتمدی IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    16 10
    حاج آقا جاودان عزیز و گرامی در زبان ما می گویند وقتی شیر نیست موش پادشاهه و در نبود فرزند امام حاج احمد آقا و آیت الله بهجت وایت الله مهدوی کنی و حاج قاسم سلیمانی که مدافع اسلام و قرآن بودند و در زمان وجود این بزرگواران شغالان جرات بی ادبی نداشتند الان این افراد خبیث باطن کثیف خود را روشن میکنند
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    19 13
    سلام براقای جاودان ای کاش سبب هدایت شود
  • احمد IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    11 9
    بابا این آقا لابد نان ونمک فرانسوی ها را خورده ویا دارد می خورد ،شما فکر می کنید که هرکس دروس حوزوی واخلاق را خواند عالم وعابد است . یا لابد میخواهد یک کسانی از ایشان راضی بلاشند و دور و برش جمع شوند تاییدش کنند .
  • احمد IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    35 9
    آفرین بر آیت الله جاودان. اجرکم عندالله.
  • DE ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    17 10
    تشکر از آقای جاودان عزیز
  • DE ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    28 7
    همیشه جاودان باشی مرد
  • محسن IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    27 8
    خیلی خوب گفتن : بابا انصافت رو شکر لااقل اون ده سال امام خمینی رو به حساب آقا نمی زدی !!! بابا آشیخ هم آقای بهاالدینی هم آقا بهجت نظر مساعدشون به رهبری اظهر من الشمس بود اگه استاد خوبی نیستی لااقل شاگرد خوبی باش !
  • محمد IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    19 9
    امجد چک برگشیی ایست که فط شرخرهاخریدارش هستند
  • مریم IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    9 7
    اجرتون باخدا حاج آقا جاودان
    • IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      1 2
      در زمان پیامبر س،,وامام علی ع چنین آدمهایی بودن جای تعجب نیست خداوند به فریادمان برسد چی
  • ایران IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    42 3
    صلی الله علیک یاامیرالمومنین یاعلی ابن ابی طالب (ع) روحی الفدا. وای خدا... چقدر تاریخ در مورد زبیر و فرزند نحسش عبدالله زبیرها تکرار میشود.
  • رضا DE ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    1 3
    حاج قاسم با اون همه محبوبیتی که خدا از او در دل مردم قرار داده بود خودش رو سرباز رهبر می دونست .محبوبیتی که کمتر کسی دیده است. هرکس در این حلقه نیست فارغ از این ماجراست.برگردید از این عمر زیاد نمونده است
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    2 4
    چقدر سخته عاقبت به شر شدن خدایا همه ما را عاقبت بخیر بگردان
  • ناشناس IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    13 4
    اقای امجد منحرف شده دلیلش هم روشن هست کسیکه وطن فروشی مثل زم را شهید میخواند شیطان در او نفوذ کرده و شاید خودش از دشمنان قسم خورده انقلاب باشد که به شکل یک روحانی درامده،اکنون وقت اون رسیده این جور ادمها را از ایران بیرون کنید چون امجد از نفوذیهای دشمن هست ویا در دادگاه انقلاب محاکمه شود،سردار دلها را همینها شهید کردند.
  • محمد US ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    0 3
    عجب
  • رضا IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    2 3
    اجرتون با آقا ، جناب جاودان ، حقيقتاً آفرين.
  • DE ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    3 3
    هروقت خواستی ببینی راحت غلطه یا درست به رادیوهای بیگانه نگاه کن .اگر تشویقت کردند بدان همردیف شیطان و ابلیس قدم برمیداری اگر با تیرو موشک و توپ و تانک زدنت بدون راهت درسته محکم ادامه بده .زیرا رسانه های صهیونیستی و بیگانه مامور خر کردن و استحمار مردم هستند چندین هزارسال اینطور بوده حالا ولی دستگاه هاشون فقط مدرن شده حرف تازه ای ولی ندارند.همین همجنس بازی را که دارند واکس میزنند برقش میندازند میخوان بعنوان چیز نو نشان بدهند به قدمت انحراف بشر است و قوم لوط را خداوند چند هزار سال قبل برای همین عمل شنیع نابود کرد.
    • شهرام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      3 5
      لطفا آیت الله امجد را با ادله عقلی و نقلی رد نمایید تا باور کنیم یا با او مناظره کنید تا سخنان او اگر لغو است بر ما هم عیان شود
    • DE ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      1 2
      زندگینامه مرحوم آیه الله کاظم شریعتمداری و مرحوم آیه الله منتظری و آیه الله اشکوری! و چندین ها! آیه الله دیگر که هنوز پناهندگی آنها تکمیل نشده است را بخوانید بعد سئوالات شما خودش پاسخ های شما خواهد شد. لطفا بچه گول نزنید مردم چنان بیدار و روشن شده اند که دیگر این شانتاژ بازیها و بازی با لغات و سفسطه گریها و اباهیگریهای شما آنان را گیج نخواهد کرد. شخصی میگفت چرا نظام حرف فلان آیه الله را نمیفهمد و با او کنار نمیآید .به او گفتم در عوض رادیو اسرائییل او را خوب میفهمد و با او کنار آمده و هر روز از او تعریف تمجید و مصاحبه میکند برود همانجا اسرائیل زندگی کند که او را میفهمند.اینجا مشتری ندارد.
  • علی IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    3 4
    خدا بهت قدرت دهد آقای جاودان مرگ بر آدمهای صد رنگ امجد قرق جهنم هست ۷۰ سال عبادت به باد رفته من چند تا شهید تو جبهه دادم یکی راهم ریگی منافق شهید کرد امجد از اینها دفاع میکند سر پل صراط گلولوشو میگیرم
  • تسلیم IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    4 4
    باسلام و عرض ادب و احترام. وسپاس فراوان از آیت الله جاودان. در مقابل اینگونه افراد،که متاسفانه اسیر دنیا میشوند،باید هم پاسخی از بزرگان دریافت نمایند. خداوند همه ما راعاقبت بخیر کند.
  • غلام رضا IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    2 5
    سلام آقای امجد اگر با همین جدیت درمسیر تهذیب نفس پیش بروند بعیدنیست. ابن سعد وشمر و......وشاید عتبه،شیبهو ولید راشهید بدانند!!!!!!
  • محمد IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    1 3
    درود بر حاج آقا جاودان که با کمال متانت و دلسوزی به آقای امجد پیامشون رو منتقل کردن... باعث تاسفه که بعضی مثلا متدینین تا اشتباهی از کسی می بینین اون رو با خاک یکسان می کنن و برای تقبیح گناهش صدها گناه مرتکب می شن.و خودشون هم ملعبه دست شیطان می شن... آیا منظور شما این بود: فاعتبروا یا «فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ»
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    9 2
    رحمت الهی به این مرد بزرگ. خدا حفظش کنه برامون
  • محمدی IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    12 3
    ان شاء الله که خدا طول عمر با عزت به آیت‌الله جاودان و رهبرمون عنایت کنه
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    1 2
    عالم شدن چه آسان آدم شدن محال است
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    41 2
    احسنت به این بیانیه
  • عبداللله US ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    29 2
    پاینده بادایران اسلامی،زنده باد رهبرکبیر ،،مرگ بر ضد ولایت فقیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس