کد خبر 1164172
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
پرسپولیس-سپاهان؛ تقابل بهترین مدافعان و مهاجمان

در ادامه مسابقات هفته دهم رقابتهای لیگ برتر کشور امروز دو دیدار و از هفته هفتم مسابقات نیز یک دیدار معوقه برگزار می‌گردد.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات هفته دهم رقابتهای برتر امروز دو دیدار برگزار می‌شود که طی آن پیکان از نساجی و ذوب آهن از تراکتور میزبانی می‌کنند. همچنین امروز یک دیدار معوقه از هفته هفتم که از دیدارهای مهم نیم فصل اول است بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان برگزار می‌شود که نتیجه این بازی هم در سرنوشت نیم فصل اول بسیار مهم است.

پیکان - نساجی
پیکان میزبان بر خلاف نساجی شرایط خوبی در جدول رده بندی داشته و با ۱۳ امتیاز در رده هفتم قرار دارد. شاگردان مهدی تارتار در صورت پیروزی در این بازی خانگی برای چهارمین بار در این فصل پیروز می‌شوند و می‌توانند با ۱۶ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کنند که این شرایط ایده آلی برای آنهاست.

نساجی که زمزمه‌هایی هم در خصوص نیمکت این تیم شنیده می‌شود، شرایط مناسبی در جدول ندارد و پیش از این بازی تنها دو تیم ذوب آهن و ماشین سازی را پایین‌تر از خود می بیند. شاگردان فاضلی برای فرار از منطقه خطر جدول نیاز به امتیازات کامل این بازی دارند.

هر دو تیم با ۸ و ۹ گل خورده نشان داده‌اند که خطوط دفاعی خیلی ایده آلی ندارند و این در حالی است که هر دو تیم بازی بسته به خصوص در خانه حریفان را خوب بلد هستند.

بیشتر بخوانید:

تغییرات در ترکیب پرسپولیس ادامه دارد

ذوب آهن - تراکتور
ذوب آهنی‌ها بر خلاف بازی‌های خوب و با کیفیتی که ارائه می‌دهند، تا پیش از این بازی طعم پیروزی را نچشیده‌اند و آنها برای به دست آوردن اولین پیروزی بی تابی می‌کنند.

ذوب آهن با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد که این منطقه خطر در جدول به حساب می‌آید و جایگاهی نیست که در شان تیمی باشد که در سابقه اش حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم به چشم می‌خورد.

ذوب آهنی‌ها برای اولین پیروزی خود امروز کار چندان ساده‌ای در پیش ندارند چرا که حریف آنها تیمی مدعی به اسم تراکتور است که پیروزی دراین بازی می‌تواند آنها را تا رده سوم جدول هم بالا بیاورد.

تراکتور که هدایت آن فعلاً بر عهده مسعود شجاعی است، اشکان دژآگه را برای این بازی در اختیار ندارد. سرخ پوشان تبریز با ۵ گل خورده بعد از پرسپولیس و استقلال سومین خط دفاعی مستحکم لیگ را در اختیار دارند و این کار مهاجمان اصفهانی را دشوار می‌کند.

پرسپولیس - سپاهان (معوقه از هفته هفتم)
در حساس‌ترین دیدار امروز که دیداری معوقه از هفته هفتم به حساب می‌آید، پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که نتیجه این بازی در سرنوشت لیگ بیستم هم می‌تواند تاثیر گذار باشد.

سپاهان که در آخرین دیدارش پیش از این بازی مقابل ماشین سازی به تساوی ۳-۳ رسید، با ۱۴ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و پیروزی در این بازی قطعاً آنها را به جایگاه سوم جدول می‌رساند.

سرخ پوشان تهران نیز در حال حاضر با احتساب ۳ دیدار معوقه و کسب ۱۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند. شاگردان گل محمدی در صورت پیروزی در دیدارهای معوقه ظرفیت صعود به صدر جدول را دارند و برای همین امتیاز گیری مناسب در این دیدارهای معوقه برای آنها اهمیت دارد. اما در صورت امتیاز از دست دادن در این بازی‌ها در میانه جدول باقی می‌مانند.

پرسپولیس با ۲ گل خورده بهترین خط دفاعی را دارد اما خط حمله این تیم چندان پر کار نبوده و با ۶ گل زده میانگین یک گل زده به ازای هر بازی را دارد.

در مقابل سپاهان که با ۱۴ گل زده بهترین خط حمله مسابقات را دارد، با ۱۱ گل خورده از خط حمله چندان مناسبی بهره نمی‌برد. این دیدار امروز تقابل بهترین خط حمله لیگ با بهترین خط دفاعی است و حتماً می‌تواند شامل صحنه‌های جذابی باشد.

برنامه بازی‌های امروز لیگ برتر فوتبال کشور؛

سه شنبه ۱۶ دی ۹۹

پیکان تهران- نساجی مازندران، ساعت ۱۵ ورزشگاه شهدای شهر قدس
تیم داوری؛
حسین زیاری – علی اکبر نوری – احمد کاظم لو – امیر رضا آشور ماهانی، کمک داور اضافی ۱و۲: مصطفی بینش – مسعود حقیقی، ناظر: علیرضا یزدانی

ذوب آهن اصفهان- تراکتور، ساعت ۱۵ ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
تیم داوری؛
حسن اکرمی – علی میرزابیگی – امید افخمی – رحیم حاجیلو، کمک داور اضافی ۱و۲: علی صفایی – امیر سامان سلطانی، ناظر: نادر جعفری

پرسپولیس – سپاهان (معوقه هفته هفتم)، ساعت ۱۶:۳۰ ورزشگاه آزادی تهران
تیم داوری؛
اشکان خورشیدی – حسن ظهیری – فرهاد مروجی – مهدی عالیقدر، کمک داور اضافی ۱و ۲: حمید حاج ملک – میثم حیدری، ناظر: سعید بطحایی

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    2 0
    باز هم اشکان خورشیدی و پرسپولیس از همین الان دو پنالتی برای تیم بابا مسعود کنار گذاشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس