کد خبر 1163405
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
توضیحات وکیل برانکو درباره شکایت جدید پرفسور و دستیارانش/ بوشیچ: به زودی شکایتی دیگر هم علیه پرسپولیس مطرح می‌کنیم

وکیل برانکو ایوانکوویچ توضیحاتی را درباره شکایت جدید این مربی علیه پرسپولیس و دستیارانش ارائه کرد.

به گزارش مشرق، ابراهیم شکوری معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس روز گذشته (شنبه) در نشست خبری خود مدعی شد برانکو و دستیارانش شکایت جدیدی را علیه باشگاه پرسپولیس مطرح کرده‌اند. شکوری در این باره گفت: «دستیاران برانکو یک مبلغی را از باشگاه طلب کردند بابت سود مبلغی که قبلاً طلب داشتند و پرونده در فیفا باز است. ما منتظر هستیم که چه تصمیمی گرفته می‌شود. این پرونده‌هایی است که از قبل وجود داشته و تعهدی است که برعهده باشگاه است و ما باید به‌عنوان مدیریت باشگاه این مسائل را حل کنیم. درخواست دستیاران برانکو موضوعی جدید است و اینکه آنها بتوانند از فیفا رأی بگیرند یا نه، بستگی به دادگاه‌های بین‌المللی و کمیته انضباطی فیفا دارد و ما دفاعیه‌های خود را فرستادیم و امیدواریم زودتر نتیجه بگیریم».

بیشتر بخوانید:

دردسر جدید برای پرسپولیس

در همین زمینه دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ و دستیاران او اظهار اشت: بله، من به طور رسمی پرونده‌ای در فیفا بابت سه دستیار برانکو باز کردم و روند رسیدگی به این پرونده در جریان است. ما در این پرونده مدعی شده‌ایم که باشگاه پرسپولیس باید پرداخت مالیات و پاداش صعود تیم به لیگ قهرمانان آسیا را به دستیاران برانکو بپردازد، چیزی که حق آنها بر اساس مفاد قراردادشان با این باشگاه بوده است.

وی ادامه داد: به زودی هم پرونده‌ای برای برانکو علیه پرسپولیس در فیفا بازخواهیم کرد که مربوط به پرداخت مالیات می‌شود، اما برانکو ادعای مشابه دستیارانش در زمینه دریافت پاداش صعود به لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    1 0
    دلال کروات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس