بیت کوین برای اولین بار ۳۰ هزار دلار را پشت سر گذاشت

ارزش بیت کوین در ۲۰۲۰ بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته و حالا با رسیدن به ۳۰۰۰۰ دلار ،۵۰ درصد نسبت به دو هفته قبل بالا رفته است.

 به گزارش مشرق به نقل از رویترز، ارز مجازی بیت کوین روند رکوردشکنی خود را در روز سه‌شنبه ادامه داد و سال جدید میلادی را با بیش از ۳۰ هزار دلار آغاز کرد. بیشتر تاجران و سرمایه گذاران عقیده دارند بیت کوین تبدیل به اصلی‌ترین شیوه پرداخت در جهان خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جایزه میلیونی برای معرفی مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز

ارزش بیت کوین در ۲۰۲۰ بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته و از دو هفته پیش تا حالا که از مرز ۲۰ هزار دلار گذشته بود، بیش از ۵۰ درصد بالا رفته است.

 تنها دودهه از راه اندازی ارز بلاکچین می‌گذرد و تقاضا برای آن در ۲۰۲۰ از سوی سرمایه‌گذاران آمریکایی افزایش یافته است. ویژگی ایمنی بلاک چین در برابر تورم و توانایی رشد سریع آن، این تصور را در میان سرمایه‌گذاران به وجود آورده که می‌تواند  تبدیل به یک شیوه پرداخت اصلی شود.

بیشتر بخوانید:

تغییر و تحولات رمزارزها در سال ۲۰۲۰

 سرمایه‌گذاران می‌گویند عرضه محدود بیت کوین توسط کامپیوترهای به اصطلاح «ماینینگ» به افزایش ارزش آن در روزهای اخیر کمک کرده است.

 برخی نیز آن را مانند طلا ارزی ایمن طی بحران کرونا می‌دانند.

 بیت کوین در بازارهای متعددی تجارت می‌شود که بزرگترین آنها کوین بیس است. کوین بیس برای اولین عرضه سهام خود آماده می‌شود تا اولین پلتفرم ارز مجازی باشد که در لیست وال استریت قرار می‌گیرد.

 ارزهای مجازی رقیب بیت کوین هم از فناوری بلاک چین استفاده می‌کنند. اتریوم، دومین ارز مجازی دنیا ۴۶۵ درصد در ۲۰۲۰ افزایش ارزش داشته و قیمت آن ۷ درصد در روز شنبه بالا رفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    1 0
    یاد صعود مرداد بورس میفتم، دور نیست سکته های بیتکوینی
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    5 1
    بیت کوین مال نظام سلطه است و تماماً به دست اسرائیل کنترل خواهد شد. دلار به زودی فروپاشی وحشتناکی خواهد داشت
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    8 0
    بنازم به مسئولین دولتی که مردمی رو که سرمایه شونو اورده بودن بورس با خاطره ای وحشتناک از بورس این مملکت که میتونست در خدمت منافع و تولید کشور باشه، فراری داد و بسمت اینجور جاها سوق داد. خسته نباشید دلاوران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس