شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» از سمبل‌های مقاومت جهانی هستند

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق در سخنانی تأکید کرد: شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» از سمبل‌های مقاومت جهانی علیه استعمار هستند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق سخنانی را در خصوص شهیدان سلیمانی و ابو مهدی المهندس که سال گذشته توسط متجاوزان آمریکایی به شهادت رسیدند، مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

حاج قاسم می‌گفت باید «دولت مقاومت» داشته باشیم

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» از سمبل‌های مقاومت جهانی علیه استعمار هستند. این افتخار امت اسلامی است که فرماندهانش از شهداء هستند.

ببینید:

فیلم/ حال و هوای بصره در سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت

پیشتر هم «محمد رعد» رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: اخلاص یکی از ویژگی های برجسته شهید سلیمانی بود. این نماینده پارلمان لبنان افزود: شهید سلیمانی در واقع فردی شجاع و فرهیخته بود. چنین ویژگی هایی کمتر در یک فرمانده نظامی که در فعالیت های میدانی مشارکت دارد، دیده می شود.

رعد در ادامه یادآور شد: شهید سلیمانی برای تحقق اهداف بزرگ تلاش می کرد و همواره دستاوردهای زیادی را محقق ساخت. روز گذشته هم «شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در خصوص شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی نه تنها افتخار انقلاب اسلامی ایران که افتخاری برای تمامی امت اسلامی است. دستاوردهای این شهیدِ بزرگ برای همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس