السیلیه با رضائیان از سد الریان گذشت/ گل به‌خودی خلیل‌زاده

تیم فوتبال السیلیه در نخستین حضور «رامین رضائیان» برابر الریان که «شجاع خلیل‌زاده» را در اختیار داشت به برتری دو بر صفر رسید.

به گزارش مشرق، شنبه شب از هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، السیلیه که به تازگی «رامین رضائیان» را به صورت قرضی از الدحیل در اختیار گرفته است برابر الریان که «شجاع خلیل‌زاده» را در ترکیب داشت به برتری دو بر صفر دست یافت.

در دقیقه ششم این دیدار، خلیل‌زاده به طرز عجیبی دروازه تیم خودی را گشود. السیلیه با این پیروزی به امتیاز ۱۵ رسید و الریان هم ۱۶ امتیازی باقی ماند.

در دیگر دیدار، الاهلی که «امید ابراهیمی» را در ترکیب داشت با حساب دو بر صفر الوکره را مغلوب کرد و با ۲۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. گل دوم الاهلی با پاس ابراهیمی به دست آمد.

همچنین السد با هدایت «ژاوی» برابر الخریطیات که «پژمان منتظری» مدافع باتجربه ایرانی را در اختیار دارد به برتری قاطع پنج بر صفر دست یافت تا با ۳۲ امتیاز صدرنشین مطلق مسابقات باشد.

الخریطیات هم با ۶ امتیاز در قعر جدول ماندگار شد تا همچنان گزینه اصلی سقوط باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Niayesh_red_p IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    8 6
    هیچ اشکالی نداره شجاع.. همه میدونن تو چه بازیکن با اراده و با کیفیتی هستی... اگر اراده کنی و تلاش بیشتری داشته باشی ... مطمئن باش به بهترین بازیکنان قطر و حتی لیگ برتر اروپا تبدیل خواهی شد...❤ موفق باشی داداش❤
  • آریا IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    3 6
    شجاع خلیل زاده .متعصب ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس .خخخخخخ
  • Reza IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    1 4
    خیلی خوشحالم که شجاع داره خراب میکند چون در حق پرسپولیس نامردی کرد
    • بی انتها IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      1 0
      سزای هرخیانتکار همینه که تو این شرایط بد پرسپولیس رو رها کرد که اگه بود شاید پرسپولیس قهرمان میشد اشکال نداره تازه کجاش رو دیده آهه یه عالمه پرسپولیسی دنبالشه،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس