مکتب سردار دل ها محتوای کتاب درسی شود

مکتبی که شهید سلیمانی پایه گذاری کردند نه تنها به مسلمانان جهان و بلکه به تمام آزادگان جهان این را ارائه داد که اگر ما وحدت داشته باشیم، می توانیم دماغ همه مستکبرین و طواغیت زمان را به خاک بمالیم.

به گزارش مشرق، معاون اول قوه قضاییه گفت: مکتبی که شهید سلیمانی پایه گذاری کردند نه تنها به مسلمانان جهان و بلکه به تمام آزادگان جهان این را ارائه داد که اگر ما وحدت داشته باشیم، می توانیم دماغ همه مستکبرین و طواغیت زمان را به خاک بمالیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول دستگاه قضا در گفت و گوی اختصاصی با رادیو مقاومت گفت: مردم قدردان افرادی امثال شهید سلیمانی و ابومهدی هستند و وقتی می بینند این عزیزان بزرگورار همه هستی شان را برای مردم، اسلام و عزت و سرافرازی کشورشان گذاشته اند، برای قدردانی آمدند و آمدند حاضر شدند تا بخشی از وظیفه خود را انجام داده باشند.

وی درباره مکتب شهید سلیمانی نیز اظهارداشت: همان طور که در برنامه سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی دیدیم، همه از شاخصه ها و مکتب این بزرگوار گفتند و حاج قاسم سلیمانی مکتبی را پایه گذاری کرد که ان شاءالله این مکتب پایدار خواهد ماند تا قیام آل محمد ان شاءالله.

وی تصریح کرد: مکتبی که شهید سلیمانی پایگذاری کردند نه تنها به مسلمانان جهان و بلکه به تمام آزادگان جهان این را ارائه داد که اگر ما وحدت داشته باشیم، متحد باشیم و در راه خدا مجاهده کنیم و اتکا به نیروی لایزال الهی داشته باشیم، با همبستگی قطعا می توانیم دماغ همه مستکبرین و طواغیت زمان را به خاک بمالیم.

وی ادامه داد: به حمدلله امروز جوانان ما این را سرمشق خود قرار داده اند و با وحدت، یکپارچگی و با مجاهدت و صبر و تحمل در مقابل مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد، هر روز افتخارات بیشتری را برای مردم، ملت و کشورشان به دست می آورند.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس