مکتب سردار دل ها محتوای کتاب درسی شود

خواهر شهیدان فهمیده گفت: مکتب سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی باید در محتوای کتاب درسی گنجانده شود تا نسل های آینده در کلاس درس معلم با این مکتب غنی آشنایی پیدا کنند.

به گزارش مشرق، خواهر شهیدان فهمیده گفت: مکتب سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی باید در محتوای کتاب درسی گنجانده شود تا نسل های آینده در کلاس درس معلم با این مکتب غنی آشنایی پیدا کنند.

فرشته فهمیده اظهارداشت: این شهید والامقام دارای ویژگی های  برجسته بود و باید راه و مکتب وی ماندگاروجاوید بماند.

وی خاطرنشان کرد: این بزرگ مرد  از  چهره های مردم ایران و منطقه بود و در راه  حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور و حتی کشورهای جانفشانی کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز  بیان داشت:  سردار سلیمانی تمام عمر با برکت خود را صرف جلوگیری از هرگونه تهدید و ناامنی وبه ویژه آزادگی و زندگی مردم در سایه آرامش و امنیت کرد.

وی به حضورمستقیم سردار دلها درخط مبارزه با تروریست ها اشاره کرد وافزود: لازم است دانش آموزان با شجاعت وصف ناشدنی این  شهید عزیز که زمزمه عام و خاص بود آشنایی پیدا کنند زیرا درزمانی که تمام مردم دنیا دلهره داعش و القاعده را داشتند او درصحنه مبارزه با آنها حضورمداوم داشت.

خواهر شهیدان فهمیده  از شهید حاج قاسم سلیمانی  به عنوان اسطوره غیرت و ابرمردی دنیا  عنوان کرد: همه ما باید نسبت به بیان مکتب این شهید والامقام ادای دین کنیم.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز اضافه کرد: امروزه وظیفه معلمان به ویژه مربیان پرورشی تبیین اهداف و اقدامات شهید حاج قاسم سلیمانی برای دانش آموزان است.

 وی تصریح کرد: تنها راهی که شاید بتوان ادای دین درقالب خدمات و زحمات آن شهید باشد، بازگویی رشادت ها وتعمیق شناخت بیشتراو در اذهان نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان این مملکت است.

وی یادآورشد: شخصیت انسان دوستانه، مردم دار، ولایت مدار و خاص شهید سلیمانی درداخل و خارج ازکشورمورد توجه همگان بود و مایه وحدت و پس از شهادت نیزآیین بزرگداشت و خاکسپاری او مایه وحدت ملی و ترس دشمن شد.

خواهرشهیدان فهمیده ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ قهرمان ملت ایران است که ازسال های دفاع مقدس و پس ازآن درایجاد امنیت داخلی و سپاه قدس منشا خیرات و برکات برای انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: سرداردلها با شناخت عمیق آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبرمعظم انقلاب، استکبارستیزی و مبارزه با اشرار را سرلوحه عمربا ارزش خود قرارداد.

فهمیده تاکید کرد: سردارشهید حاج قاسم سلیمانی درعرصه مبارزه با استکباربه اسوه ماندنی مقاومت درجهان تبدیل شده است.

سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه  هشت نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس