حمید درخشان: نتایج به کادر فنی ربط دارد نه جدایی بشار رسن

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم باید از فضای لیگ قهرمانان آسیا خارج شود و به فکر نتیجه‌گیری در لیگ برتر باشد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول عملکرد خوبی داشت، اما در نیمه دوم نتوانست خوب کار کند و در نهایت هم گل مساوی را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

نصرتی: انگیزه لازم در پرسپولیس وجود ندارد

وی درباره اینکه آیا به نظرش عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در دو بازی گذشته مقابل نساجی و ذوب‌آهن به شکست در فینال آسیا و شرایط روحی این تیم ارتباط دارد یا خیر، گفت: به نظر من باید پرسپولیس از این فضا خارج شود. این حرف، منطقی برای فوتبال نیست. آن بازی تمام شده است و پرسپولیس باید شرایطش را برای لیگ آماده کند. اگر به این شکل پیش برود نتایج قابل قبول نیست و تیم لطمه می‌خورد. لیگ قهرمانان آسیا تمام شده است و چیزی که الان مهم است ادامه لیگ و قهرمانی در این مسابقات است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این پرسش که به نظر می‌رسد جدایی بشار رسن نیز در عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس تأثیرگذار بوده است، گفت: من این را قبول ندارم. اگر قرار باشد یک بازیکن اینقدر در نتیجه‌گیری تأثیرگذار باشد، باید آن وقت کادر فنی را زیر سؤال برد. این نتایج و خلق نشدن موقعیت به بازیکن ربطی ندارد و کادر فنی باید خلق موقعیت را با دستورات تاکتیکی ایجاد کند. مگر یک بازیکن در زمین تعیین تکلیف می‌کند؟ این به سیستم و استراتژی کادر فنی برمی‌گردد. تمام طراحی‌های را اعضای کادر فنی انجام می‌دهند، نه یک بازیکن.

درخشان در مورد عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس در شش بازی گذشته لیگ برتر نیز توضیح داد: بله،‌ مهاجمان پرسپولیس خیلی ضعیف عمل کردند و باید خیلی بهتر از این باشند. آنها باید تلاش بیشتری کنند تا این نقطه ضعف را برطرف کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 2
    لطفا کار دشمنان پرسپولیس شما پیشکسوتان انجام ندید حاشیه درست نکنید
  • GB ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 1
    وشما خودت مربی پرسپولیس بودی و نتایج شمارو هم دیدیم.قطعا شما بودی خیلی بهانه میاوردی.شما دانش فنی نداری و بهتر دخالت نکنی
  • محمد رضا IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام، بی انگیزه، بی تفاوت،ضعیف، بدون برنامه،ازخودراضی،پراشتباه،من نمیدونم یک بازیکن مثل رمضانی راچند بار دیگر باید امتحان کردتافهمیدکارآیی نداردآقای گل محمدی که خیلی خودت رادست بالاگرفتی فقط بلدی با هیئت مدیره بدون دلیل درافتی.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    چی می گی بابا اسن تو می دونی پسپولیس برای برد خیلی تلاش می کن و برای بازی هم با ذوب اهن تلاش کرد ها لیک قهرمانان اسیا بر نه این فکر رو نکن چون پرسپولیس خیلی تلاش می کن وبرای هم لیک برتر و هم اسیا پس بدون دیگ این حرف رو نزن ما اگر اونا موفق باشن ما هوداران موافق نیستیم تموم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس