کد خبر 1162296
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در تفلیس برگزار شد

مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور سفیر کشورمان و جمعی از ایرانیان مقیم گرجستان در سالن اجتماعات سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روز پنجشنبه (۱۱ دی ماه) با حضور سفیر و جمعی از ایرانیان  مقیم گرجستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان  برگزار شد.

سردار قاسم سلیمانی , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , کشور "گرجستان" ,

در این مراسم، آقای اکبر قاسمی، سفیر ایران در گرجستان با اشاره به رشادت ها و دلاوری‌های سردار شهید سلیمانی و نقش برجسته ایشان در برقراری صلح و ثبات در منطقه، اقدام دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را اقدامی غیرانسانی، مجرمانه و جنایتی نا بخشودنی دانست که همه آزادیخواهان  جهان به ویژه ایران  و منطقه را در غم و ماتم فرو برد و آثار مظلومیت این جنایت ، تحولات شگرف دربیداری  وهمبستگی  مردم وملتهای منطقه را دوچندان ساخت.

سردار قاسم سلیمانی , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , کشور "گرجستان" ,

وی تاکید کرد آزادی خواهان و عدالتخواهان جهان به طور جد خواهان رسیدگی به این عمل جنایتکارانه بوده واجرای عدالت هستند .

در این مراسم همچنین به مناسبت شهادت سردارسلیمانی وسردارابومهدی المهندس ، مدیحه سرایی توسط یکی از مداحان اهل بیت (علیهم السلام) انجام شد و به برگزیدگان جشنواره کتابخوانی شهید سلیمانی لوح تقدیر و جایزه اهداء شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AU ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    10 0
    عکس اول همه خوابند. لااقل عکاس قیل عکس گرفتن بیدارشون میکرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس