کد خبر 1162273
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
حدادی فر: چه تخلفی کردیم که بازی 3 بر صفر شود؟/ بی دلیل مورد هجمه قرار گرفتیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: چه تخلفی کردیم که بازی ۳ بر صفر شود و شکوری به عنوان یک فوتبالی نباید اینگونه حرف بزند.

به گزارش مشرق، قاسم حدادی فر پس از تساوی یک بر یک تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن اظهار داشت:  فکر می‌کنم بازی سختی بود. پس از زمانیکه تیم مان درگیر کرونا بود امروز بازی خوبی را انجام داده و در دقایق پایانی می‌توانستیم پیروز شویم. به هر حال از زالان باید برای هفته های آینده تلاش کنیم تا تیم خوبی داشته باشیم زیرا مستحق قرار گرفتن در رتبه پانزدهم جدول نیستیم. امیدوارم با کسب امتیاز خودمان را بالا بکشیم.

وی درباره مصاحبه اخیر خود مبنی بر جانبداری از یک تیم خاص گفت: در این مورد سوء تفاهم شده است. من از اعضای تیم پرسپولیس خواهش کردم با توجه به تجربه خودم از سختی‌های یک تیم برای رسیدن به فینال آسیا این بازی برگزار نشود. الان از وحید امیری و احسان پهلوان بپرسید بزرگ ترین حسرت فوتبالی‌شان چیست می گویند بازی نکردن در فینال آسیا. 

کاپیتان ذوب آهن افزود: آن موقع تیم ما واقعا درگیر کرونا بود اما پرسپولیسی‌ها قبول نکردند بازی برگزار نشود. تیم ما به تهران آمد و آماده بود اما در نهایت این مسابقه لغو شد.  شاید آن خبرنگار بد منظور مرا برداشت کرد اما گفتم ‌گلایه ام از مسئولان پرسپولیس این بود چرا می‌گویند بازی باید سه بر صفر شود. ما چه تخلفی انجام داده بودیم؟

حدادی فر ادامه داد: ما زیر نظر ایفمارک تست دادیم و خودش ناظر بود. چه کار کنیم؟ ابراهیم شکوری فوتبالی بوده اما تعجب می‌کنم وی چرا چنین حرفی زده است و می‌گوید نتیجه باید سه بر صفر شود. من گفتم با مطرح شدن این صحبت‌ها شک به وجود می‌آید. نیازی ندارم صداقت خود را ثابت کنم زیرا مردم بهترین قاضی هستند اما فکر می‌کنم بی دلیل مورد هجمه قرار گرفتیم.

وی تصریح کرد: هیچ چیزی از ارزش‌های ذوب‌آهن کم نمی‌شود. این تیم قهرمان است و در سه چهار سال اخیر قهرمان لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا شده اند. این مسائل اتفاقی نیست و ان شالله پرسپولیس به بزرگی خودش ادامه بدهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • zohreh IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 5
    تخلف سازمان لیگ را محگوم میگمیم. سه بر صفر یاید پرسپولیس برنده اعلام شود.
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      5 1
      آبجی چی نوشتی «محکوم میگمیم» برو به کارت برس! چکار به فوتبال داری؟
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    2 1
    آخه سه امتیاز لیگ قبل مقابل سپاهان هنوز زیر دندونشون مونده و مزه میده!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس