کد خبر 1162236
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
کارشناسی داوری مصاف پرسپولیس و ذوب‌آهن

یک کارشناس داوری فوتبال ایران می‌گوید گل پرسپولیس در دیدار برابر ذوب‌آهن، در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

به گزارش مشرق، نوید مظفری، کارشناس داوری در خصوص قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه اول بازی صحنه خاصی نداشت. در خصوص گل پرسپولیس باید بگویم که گل پرسپولیس سالم بود و اعتراض مدافع ذوب آهن مبنی بر خطا روی دروازبان کاملا بدون دلیل بود. درخواست اخراج مدافع ذوب آهن توسط بازیکنان پرسپولیس  که مرتکب خطای هند پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن شده بود هم صحیح نبود و کارت زرد در این صحنه، تصمیم درست داور بود.

وی ادامه داد: نیمه دوم به جز صحنه اخراج بازیکن ذوب‌آهن صحنه خاصی نداشت. در آن صحنه هم بازیکن ذوب‌آهن و سعید آقایی به درستی اخراج شدند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    10 2
    کلا هر چی به نفع لنگه نوید لنگظفری تایید میکنه و جالب اینکه برای استقلال 5 تا کارشناس داوری گفتن پنالتی با گل گهر درست بوده نوید لنگی میگه اصن خطایی شکل نگرفته حقشه بابا مسعود یه پست خوب تو وزرات برای نوید در نظر بگیره
  • zohreh IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    2 8
    بله پنالتی دوم ششتقلال ناحق یودو حاضرند پرسپولیس مردم و تیمهای شهرستانی نابود شوند اما ششتقلال سقوظ نکند.آخر ششتقلال دولتی بوده از زمان تاسیسش مردمی گه نبوده است. مردم در ایران کیلو چندند؟کارت زرد و قرمز برای پرسپولیسیها آزاد است.تاباو توقف ممنوع کیلو چند؟آزاد کارت دهید.اما ششتقلال توهین به مردم جنوب و اهواز کند .مهم نیست ششتقلال از خودمان است. ووریا سیلی بزند به برزای . مهم نیست. مهم آزادی است برای ششتقلالیها. فکری فحاشی کند مهم نیست. جنوبی ها کیلو چند؟ مهم این است تیم مردم و پرسپولیس نابود شود.
    • جواد IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      2 2
      بابا خجالت بکش یه نظر مردم و بقیه تیما را بخون بعد نطق کن
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    6 2
    بعد از گل ذوب آهن یک ضدحمله ۴ به ۱ نفر بود که بازیکن پرسپولیس خطا کرد و داور برای اینکه مجبور به اخراج نشه حتی خطا نگرفت
  • Sajjad IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    1 0
    تو را به خدا بیطرفانه داوری این بازی را بررسی کنید. در سایر بررسی ها هیچ اشاره ای به این سه صحنه نشده است. ۱-خطای سید جلال در محوطه زمانی که ذوب آهن ضد حمله زده بود. ۲-صحنه گل پرسپولیس که قبل رسیدن توپ به عالیشاه صحنه مشکوک به هند بود. ۳- وقتی که حامد لک برای وقت تلف کردن توپو انداخت توی زمین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس