زمان زیادی از معرفی سری آیفون 12 نگذشته است و گمانه زنی های بسیاری در مورد خرید آیفون 12  در بین علاقمندان به گوشی های هوشمند دیده می شود، بازرگانی سیب  با فراهم آوردن شرایط اقساطی برای تمام اقلام محصولات اپل بهترین فرصت را برای کسانی ایجاد کرده است که به هر دلیل مایل به خرید یکجا نیستند. در آینده ای نزدیک می توان سری آیفون 12 را به عنوان محبوب ترین آیفون ارائه شده توسط کمپانی اپل نامید. این ادعا بی اساس نخواهد بود اگر میزان فروش این سری را در روزهای ابتدایی به بازارهای جهانی مورد بررسی قرار دهیم.

  آیفون 12 پرو مکس پرچمدار بلامنازع این روزهای اپل چنان گرد و خاکی را به پا کرده است که عده ای که حتی به سیستم عامل ios علاقه ای نداشته اند صرف طراحی ارگونومیک و رنگ آمیزی بسیار اعجاب انگیز سری 12 آیفون است که همگان را شیفته ی خود می سازد. اگر شما هم وسوسه شده اید که یکی از مدل های آیفون 12 از مدل پایه تا آیفون 12 مینی، پرو و یا پرو مکس را خریداری کنید و در مدیریت هزینه ی آن دچار تردید هستید می توانید از بازرگانی سیب استفاده کنید.

خرید آیفون 12 قسطی از بازرگانی سیب

اگر سری به سایت بازرگانی سیب به آدرس bazarganisib.com بزنید با چندین طرح خرید اقساطی مواجه خواهید شد که نسبت به شرایط خود می توانید یکی از آن ها برگزینید. آیفون 12 در بازرگانی سیب با شرایط پیش پرداخت حداقل 40 درصدی قابل خریداری است، اقساط این گوشی اپل تا 12 ماه خواهد بود. در محاسبه گر اقساطی بازرگانی سیب که در صفحه نخست تعبیه شده است می توانید میزان اقساط و پیش پرداخت خود را ببینید و تصمیم به خرید بگیرید. برای انجام خرید اقساطی از بازرگانی سیب باید دارای دسته چک صیاد و پرینت حساب متصل به حساب خود باشید. خرید آیفون 12 قسطی در کمتر از 45 دقیقه در بازرگانی سیب امکان پذیر است.

تمام محصولات اعم از جدیدترین گوشی های آیفون، اپل واچ های سری 6 و ایرپاد با ضمانت اصالت کالا و رجیستر شده به شما تحویل داده خواهد شد. برای خرید آیفون 12 در هر مدلی می توانید از شرایط اقساطی بازرگانی سیب استفاده کنید و تعداد اقساط را بسته به مدیریت هزینه های خود از سه تا دوازده ماه قرار دهید. توجه داشته باشید سامانه ی محاسبه گر اقساطی بازرگانی سیب به راحتی می تواند میزان اقساط ماهانه و قیمت نهایی را برای شما مشخص کند. در طرح تعویض آیفون های قدیمی و جدید می توانید با اطمینان از خرید خود یک زمان مراجعه حضوری با بازرگانی سیب از طریق تلفن های فروشگاه رزرو کنید و سپس با همراه داشتن گوشی آیفون خود به فروشگاه مراجه کرده تا قیمت حدودی گوشی شما به دست آید، سپس می توانید برای پرداخت قسمتی از پیش پرداخت یا تمام پیش پرداخت ( حداقل 40 درصد ) برای گوشی های همراه از گوشی آیفون قدیمی خود استفاده کنید. با شرایط تعویض کار ساده تر خواهد شد. 

خرید دیگر محصولات اپل به صورت قسطی

در بازرگانی سیب برترین محصولات اپل را خواهید یافت، خرید ایرپاد و اپل واچ در بازرگانی سیب بدون پیش پرداخت خواهد بود البته برای خرید ایرپاد و اپل واچ باید دارای آیفون 8 به بالا باشید، از آنجایی که اکسسوار جذاب برند اپل با طراحی های خاص و کیفیت بالا تولید می شوند، یک بار هزینه می تواند برای شما کافی باشد. در بازرگانی سیب می توانید آیپد و مک بوک های اپل را نیز با شرایط فوق العاده ی اقساطی خریداری کنید. برای دارندگان گوشی آیفون ایکس به بالا خبرهای خوشی داریم، اگر شما هم جز دارندگان آیفون از مدل ایکس به بالا هستید می توانید در طرح 60 درصد اعتبار بازرگانی شرکت کنید و یکی از محصولات آیپد و یا مک بوک را خریداری کنید. بعد از مراجعه ی حضوری به بازرگانی سیب و کارشناسی گوشی آیفون ایکس به بالای شما توسط کارشناس فروش بازرگانی سیب، می توانید به اندازه ی شصت درصد از مبلغ تعیین شده برای گوشی شما اعتبار خرید دریافت کنید. همچنین علاقمندان گیم و بازی های ویدیویی می توانند از بازرگانی سیب با همین شرایط پلی استیشن 5 و 4 و حتی ایکس باکس و تمام اکسسوار مربوط به آن ها را خریداری کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس