کد خبر 1161550
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
پورموسوی به دنبال پوکر نشدن در برابر استقلال و حفظ طلسم آزادی

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نیمه اول تیم برتر میدان بودیم اما در نیمه دوم ۲۰-۲۵ دقیقه شرایط خوبی نداشتیم و گل خوردیم.

به گزارش مشرق، سیروس پورموسوی بعد از تساوی یک بر یک مقابل سایپا و نظافت رختکن در پایان مسابقه، اظهار داشت: وظیفه است و باید همکاری کرد و از تدارکات و مسئول پشتیبانی تیم هم تشکر کرد همه تیم‌ها  در این روزهایی کرونایی برای نظافت کمک  می‌کنند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. در مورد مسابقه باید بگویم نیمه اول تیم برتر میدان بودیم اما در نیمه دوم ۲۰-۲۵ دقیقه شرایط خوبی نداشت و گل خوردیم. بازیکنان ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشتند و این حس به آنها دست داد که می‌توانیم بازنده نباشیم توانستیم به بازی برگردیم و در دقایق پایانی گل بزنیم.

وی در مورد صدرنشینی در لیگ برتر گفت: بازی به بازی و هفته به هفته جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم امتیازهای از دست داده را در بازی‌های خانگی جبران کنیم. ما به جدول نگاه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم پایان خوبی داشته باشیم و زود است که بگوییم تیمی قهرمان می‌شود و کدام تیم سقوط می‌کند هواداران را در بازی‌های خانگی نداریم اما تلاش می‌کنیم نیمی از قدرت مان هوادران هستند که آنها را همراه نداریم و تلاش می‌کنیم مردم آبادان را خوشحال کنیم

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: همه صحبت‌ها شده است و در این مقطع سازمان لیگ چاره‌ای جز این برنامه ندارد و همه تیم‌ها باید کمک کنند قبلا نباید به این روز می‌افتیم بازی‌هایی که بدون دلیل لغو شدند این هجمه و مشکل  را به وجود آوردند و باید دست به دست هم بدهیم تا مردم را خوشحال کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس