مخالف واگذاری نیستیم/ نباید در سایه خصوصی‌سازی فساد کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما با واگذاری و خصوصی‌سازی موافقیم اما نباید در سایه خصوصی‌سازی، کارهای خلاف قانون و فساد کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح سوال از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره مشکلات واگذاری شرکت هفت تپه گفت: مجلس شورای اسلامی به سیاست‌های اقتصادی و به ویژه سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی باور دارد.

وی بیان کرد: ما حتماً با واگذاری و خصوصی سازی که جزو سیاست‌های قطعی است، موافق هستیم و از حقوق بخش خصوصی دفاع می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حساسیت مجلس آن است که نمی‌توان در سایه خصوصی سازی، کارهای خلاف قانون و مقررات و فساد انجام داد و مجلس حساسیت خود را در این بخش‌ها نشان می‌دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • کمالی IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    2 0
    درود بر شما
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    4 0
    بنگاه ها را باید از دولت گرفت. اما ان ها را نفروخت. بلکه فراخوان داد تا مدیرانی بیایند و این بنگاه ها را اول از بودجه دولت رها سازند و در مرحله بعد به سود دهی برسانند. این مدیران حق فروش هیچ بخشی از بنگاه را هم نداشته باشند. اما در استخدام و رد هر فردی مختار باشند. در صورت پایان مدت تعهد به نتیجه نرساند. کلا از استخدام دولتی اخراج شوند و در کل کشور ممنوع خدمات گردند.
  • وادادگی IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    1 0
    واگذاری منصفانه خوبه اما وادادگی نه، در دولت تدبیر و امید ما هر چه دیدیم وادادگی بود
  • DE ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    مخالف واگذاری نیستیم/ نباید در سایه خصوصی‌سازی فساد کرد// خصوصی سازی آن موقع باید انجام بگیرد که کشور از داداچ مندی و آقا زایده مندی در آمده و قانون مند شود و قانون از کجا آورده ای تا 50 سال عقبه پولهای کلانرا بازرسی و بررسی نماید . در حقیقت هرچه خصوصی سازی تا کنون شده است باطل و خلاف بوده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس