قهرمان فصل جاری سری A طبق پیش‌بینی سرمربیان شاغل در کالچو

سرمربیان تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پایان سلطه یوونتوس بر سری A را پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، در نظرسنجی یکی از رسانه‌های ایتالیایی اکثر مربیان شاغل در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا قهرمانی تیم فوتبال اینتر را در این فصل از رقابت‌های سری A پیش‌بینی کردند.

در این نظرسنجی که توسط سایت «ایتااسپورت‌پرس» صورت گرفته است، 16 تن از 20 مربی شاغل در سری A شرکت کرده‌اند که 11 تن آنها اینتر - تیمی که اکنون با یک امتیاز اختلاف نسبت به میلان در رده دوم جدول قرار دارد - را قهرمان احتمالی این فصل از سری A دانسته‌اند.

این مربیان عبارتند از؛ جان پیرو گاسپرینی (آتالانتا)، فیلیپو اینزاگی (بنونتو)، اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو (کالیاری)، سیمونه اینزاگی (لاتزیو)، استفانو پیولی (میلان)، جنارو گتوسو (ناپولی)، فابیو لیورانی (لچه)، روبرتو دزربی (ساسولو)، مارکو جامپائولو (تورینو)، لوکا گوتی (اودینزه) و ایوان یوریچ (هلاس‌ورونا).

بیشتر بخوانید:

بوفون از مجازات قسر در رفت

تنها دو مربی که به سؤال نظرسنجی پاسخ دادند، تیمی غیر از اینتر را انتخاب کردند که یکی از آنها جووانی استروپا سرمربی تیم کروتونه بوده که میلان را قهرمان احتمالی فصل جاری سری A دانسته و دیگری وینچنزو ایتالیانو سرمربی تیم اسپتزیاست که پیش‌بینی کرده یوونتوس دهمین قهرمانی متوالی‌اش را هم کسب خواهد کرد.

در همین حال سینیشتا میهایلوویچ سرمربی بولونیا، چزاره پراندلی سرمربی فیورنتینا و کلودیو رانیری سرمربی تیم سامپدوریا هم با وجود پاسخ دادن به تماس خبرنگاران ایتااسپورت‌پرس، حاضر نشدند قهرمان این فصل را پیش‌بینی کنند.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر و آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس، پائولو فونسکا سرمربی رم و داویده بالاردینی سرمربی جنوا هم چهار مربی بوده‌اند که ایتااسپورت‌پرس قادر به پرسیدن نظرشان نبوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس