وام کارگشا بانک آینده  را می توان یک خدمت دوجانبه در راستای برطرف کردن نیازهای مالی مشتریان برای تهیه کالاهای ضروری و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی محسوب کرد. این وام می تواند یک کمک هزینه برای تهیه کالای مصرفی تولید داخل و با دوام باشد.

سقف وام کارگشا بانک آینده

سقف وام کارگشا بانک آینده 200 میلیون ریال معادل 20 میلیون تومان است که حداکثر 80 درصد قیمت کالای خریداری شده را شامل می شود به عبارتی در صورتی که ارزش کالای مورد خریداری شما 125 میلیون ریال معادل 12 و نیم میلیون تومان باشد می توانید وام کارگشا بانک آینده به مبلغ 10 میلیون تومان را در صورت ارائه مدارک و داشتن شرایط لازم دریافت کنید. مسلما برای بهره مندی از سقف این تسهیلات به ارزش 20 میلیون تومان نیز بایستی کالایی به ارزش 25 میلیون تومان را از فروشگاه های معتبر و تایید شده توسط بانک خریداری نمایید.

شرایط دریافت وام کارگشا بانک آینده

وام کارگشا بانک آینده از انواع وام هایی است که برای دریافت آن به سپرده گذاری یا داشتن گردش حساب در طول یک مدت معین، نیازی نیست. این وام را که مخصوص مشتریان حقیقی بانک آینده است، می توان با ارائه ضامن رسمی دارای گواهی کسر از حقوق یا اموال غیر منقول ضمانت و دریافت کرد. نرخ کارمزد وام کارگشا بانک آینده 18 درصد و حداکثر تعداد اقساط بازپرداخت آن 36 ماه می باشد.

وام کارگشا بانک آینده چگونه پرداخت می شود؟

وام کارگشا بانک آینده مستقیما به متقاضی دریافت وام پرداخت نمی شود بلکه بانک آن را با صدور چک بانکی در وجه فروشگاه فروشنده کالا صادر می کند. دقت داشته باشید که کالای خریداری شده بایستی یک کالای مصرفی با طول عمر مفید بیش از یکسال و تولید داخل باشد.

آیا می توان بازپرداخت اقساط وام کارگشا بانک آینده را با سپرده ای که مبلغ وام 80 درصد آن است تضمین کرد؟

برخی از بانک ها دریافت وام با تضمین بازپرداخت اقساط توسط سپرده بانکی را برای مشتریان خود تسهیل کرده اند. در حقیقت در این نوع از انواع وام، شخص متقاضی وام سپرده بانکی خود را به صورت بلوکه شده در بانک برای دریافت وامی به ارزش 80 درصد مبلغ سپرده در نزد بانک سپرده گذاری و پس از پایان اقساط و تسویه با بانک می تواند سپرده خود را از بانک خارج کند. حال این سوال پیش می آید که آیا می توان بازپرداخت اقساط وام کارگشا بانک آینده را نیز با سپرده ای که مبلغ وام 80 درصد مبلغ سپرده است تضمین کرد؟ آری، بانک آینده نیز تسهیلات کارگشا خود را با ضمانت بازپرداخت از طریق سپرده گذاری در این بانک ارائه می دهد و تمام متقاضیان دریافت وام کارگشا که در مورد تامین ضامن رسمی یا سند ملکی برای تضمین بازپرداخت این وام نگران بودند می تواند از این طریق اقدام به دریافت وام نمایند.

در این مورد به پدر و مادرهایی که با داشتن سپرده بانکی قصد کمک به فرزندان شان در خرید کالای مصرفی دارند توصیه می شود تا به جای استفاده مستقیم از سرمایه خود برای کمک به فرزندان شان از سپرده برای دریافت وام کارگشا بانک آینده استفاده و از این طریق با حفظ سرمایه خود هم به فرزندشان در جهت تامین کالای مصرفی مورد نیاز خود کمک و هم به حمایت از کالای داخلی و رونق اقتصاد کشور کمک نمایند.

همانطور که گفتیم اخذ وام با روش سپرده گذاری و سپس دریافت وام به ارزش درصد مشخصی از سپرده در برخی بانک ها ممکن شده و علاوه بر وام کارگشا بانک آینده، تسهیلات بانک قوامین در قالب طرح فاخر نیز نمونه دیگری از آن است. در اینجا برخی جزئیات در مورد تسهیلات بانک قوامین در قالب طرح فاخر را نیز برای آشنایی شما آورده ایم.

در مورد جزئیات تسهیلات بانک قوامین در قالب طرح فاخر چه می دانید؟

طرح فاخر طرحی است که شما با افتتاح حساب کوتاه مدت یا یک ساله می توانید بدون ضامن به ارزش 80 درصد مبلغ سپرده خود وام بگیرید. نکته قابل توجه این است که با دریافت وام از طریق تضمین آن با سپرده بانکی خود سود ماهانه سپرده شما قطع نشده و مطابق با جداول محاسبه سود سپرده، مبلغ تسهیلات، کارمزد تسهیلات، نوع حساب و مدت زمان بازپرداخت اقساط، سود سپرده به صورت ماهیانه به حساب شما واریز می شود.

نرخ سود سپرده در مورد تسهیلات بانک قوامین در قالب طرح فاخر چقدر است؟

به طور دقیق نرخ سود سپرده در مورد تسهیلات بانک قوامین در قالب طرح فاخر برای حساب روزشمار کوتاه مدت 10 درصد و برای حساب یکساله بلند مدت 15 درصد است.

سقف تسهیلات بانک قوامین در قالب طرح فاخر چقدر است و چه شرایطی در مورد تعداد اقساط آن در نظر گرفته شده است؟

بانک قوامین در مورد مبلغ تسهیلات فاخر خود سقفی در نظر نگرفته ولی میزان حداقل مبلغ این وام را 5 میلیون تومان معادل 50 میلیون ریال تعیین کرده است. تعداد اقساط و مدت زمان بازپرداخت این وام نیز با توجه به نوع حساب متفاوت بوده و در مورد حساب های بلند مدت یک ساله 12 تا 60 ماه و در مورد حساب های کوتاه مدت روزشمار 12 تا 48 ماه تعیین شده است؛ منظور از 12 تا 48 ماه این است که وام دریافت شده را بایستی حداقل تا 12 ماه و حداکثر تا 48 ماه پس از دریافت وام تسویه کرد.

بانک قوامین: طرح تسهیلات فاخر از 2 روز تا 6 ماه پس از سپرده گذاری قابل دریافت است

طبق اعلام رسمی بانک قوامین متقاضیان دریافت تسهیلات فاخر تنها دو روز پس از سپرده گذاری در این بانک می تواند تقاضای دریافت وام نمایند و حداکثر زمان در نظر گرفته شده برای دریافت تسهیلات فاخر 6 ماه پس از افتتاح حساب و سپرده گذاری است. به عبارتی پس از گذشت 6 ماه از تاریخ سپرده گذاری مشتری فقط سود سپرده را دریافت می کند و بانک در مورد اعطای تسهیلات به وی تعهدی ندارد. برای دریافت وام بانک قوامین در قالب طرح فاخر کافی است با در دست داشتن مدارک لازم به یکی از شعب این بانک جهت افتتاح حساب سپرده مراجعه نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس