طب سنتی طب نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، بهره گیری از روش های علمی طب سنتی در طرح شهید سلیمانی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش مشرق، جلیل کوهپایه زاده، در نشست هم اندیشی اجرای طرح شهید سلیمانی، گفت: قرار گرفتن در این شرایط بحرانی یک آزمون الهی است و ما هم به برکت نام ارزشمند شهید سردار سلیمانی و به عنوان تسهیل گران در این تشکل ملی و با توسعه همکاری بین بخشی تمام تلاش خود را در جبهه سلامت به کار خواهیم گرفت تا این طرح به صورت جامع اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

واکاوی سهم سلامت از لایحه بودجه ۱۴۰۰ +نمودار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، از همکاری فرماندهان سپاه، بسیج جامعه پزشکی و ستاد هماهنگی امور مساجد در اجرای طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد و افزود: تعامل سازمان‌ها برای مدیریت بیماری‌ها و بحران‌ها باید تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

چند توصیه طب سنتی برای ترمیم آسیب‌های ریوی کرونا

وی با بیان این نکته که ما شاهد افزایش همدلی در اجرای این طرح بودیم، خاطر نشان کرد: حمایت از اقشار آسیب پذیر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بهره گیری از روش‌های علمی طب سنتی، توجه به مسائل معنوی و مشارکت بیشتر نهادها در مسیر اجرای کامل طرح شهید سلیمانی از دیگر موارد مطرح شده توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بود.

بیشتر بخوانید:

افتتاح اولین مرکز طب سنتی ویژه کرونا

بابک عشرتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، نیز گزارشی از میزان پیشرفت اجرای طرح شهید سلیمانی و چالش‌های موجود در بسیج همگانی مقابله با کرونا ارائه کرد و افزود: تعداد نیروها، پایگاه‌ها، پیگیری‌های بیماران و بازدیدهای انجام شده با همکاری نیروهای سپاه پاسداران، بسیج جامعه پزشکی و ستاد هماهنگی امور مساجد افزایش یافته است و به ویژه در حیطه‌های حمایتی و نظارتی شاهد افزایش کمک‌های این مجموعه هستیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس