به گزارش مشرق به نقل از روزنامه دنیای صنعت ، ماجرای بیاطلاعی نیکزاد از فعل و انفعالات بخش حملونقل به دوره سرپرستی وی بر وزارت راه و ترابری برمیگردد. از بهمن ۸۹ که بهبهانی استیضاح شد تا امروز که بیش از یکسال از این اتفاق میگذرد، نیکزاد نتوانسته جانشین مناسبی برای پدر راه ایران باشد.
در واقع در همه این مدت وی با کمک روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی همواره از پاسخ دادن به پرسشهای خبرنگاران در زمینه آمار و اتفاقات این بخش طفره رفته است.
نقطه ضعفی که آرام آرام مقدمات رفتن نیکزاد را به بهارستان فراهم آورده است. این رویه در روزهای اخیر و به دنبال انتشار اخباری در خصوص اعلام برنده مزایده اپراتور دوم بندر شهید رجایی آنهم بدون برگزاری مزایده شدیدتر نیز شده است.
شنیدهها حاکی از آن است که چند تن از نمایندگان کمیسیون عمران مجلس به دنبال تخلفات صورت گرفته از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در واگذاری اپراتور دوم بندر شهید رجایی به شرکت کاوه، به دنبال دعوت از وزیر راه برای ارائه توضیحات در این زمینه هستند.
این احتمال وجود دارد نیکزاد که عنوان پرطمطراق نخستین وزیر راه و شهرسازی را یدک میکشد، لقب نخستین وزیر راه و شهرسازی استیضاح شده به دلیل تخلفات متعدد زیرمجموعه تحت مدیریتش را از مجلس دریافت کند!
در واقع در همه این مدت وی با کمک روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی همواره از پاسخ دادن به پرسشهای خبرنگاران در زمینه آمار و اتفاقات این بخش طفره رفته است.
نقطه ضعفی که آرام آرام مقدمات رفتن نیکزاد را به بهارستان فراهم آورده است. این رویه در روزهای اخیر و به دنبال انتشار اخباری در خصوص اعلام برنده مزایده اپراتور دوم بندر شهید رجایی آنهم بدون برگزاری مزایده شدیدتر نیز شده است.
شنیدهها حاکی از آن است که چند تن از نمایندگان کمیسیون عمران مجلس به دنبال تخلفات صورت گرفته از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در واگذاری اپراتور دوم بندر شهید رجایی به شرکت کاوه، به دنبال دعوت از وزیر راه برای ارائه توضیحات در این زمینه هستند.
این احتمال وجود دارد نیکزاد که عنوان پرطمطراق نخستین وزیر راه و شهرسازی را یدک میکشد، لقب نخستین وزیر راه و شهرسازی استیضاح شده به دلیل تخلفات متعدد زیرمجموعه تحت مدیریتش را از مجلس دریافت کند!