کلوپ : جدایی صلاح؟ لیورپول جز هوایش چه مشکل دیگری دارد؟!/ کسی را مجبور به ماندن نمی‌کنیم

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول به شایعه جدایی مهاجم مصری‌اش از این تیم واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ به حواشی پیرامون مصاحبه اخیر محمد صلاح، مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول که در آن گفت از آینده‌اش خبر ندارد و ممکن است به یکی از تیم‌های اسپانیایی ملحق شود، واکنش نشان داد. به نظر سرمربی آلمانی لیورپولی‌ها دلیلی ندارد که صلاح بخواهد از قرمزپوشان آنفیلد جدا شود، هر چند اگر این بازیکن ۲۸ ساله به طور جدی خواهان جدایی از این تیم باشد، نباید مانعش شد.

طبق گزارش سایت گل؛ لیورپول در آستانه ارائه پیشنهادی جدید به صلاح است تا قرارداد فعلی او را که تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد ارتقا دهد. خود صلاح نیز تأکید کرده که فعلاً تمرکزش روی بازی در لیورپول است اما با توجه به نزدیک شدن بازار نقل و انتقالات، شایعه‌پراکنی‌ها درباره آینده بازیکنان ادامه دارد.

کلوپ در واکنش به این شایعه با یک لبخند گفت: همه ما انسان‌ها می‌توانیم به دنبال چیزی برویم که می‌خواهیم اما به نظر من در مورد جدایی از لیورپول، در حال حاضر تنها چیزی که می‌تواند این کار را توجیه کند آب و هوای اینجاست! چه دلیل دیگری دارد که یک بازیکن بخواهد از این تیم برود؟ این تیم یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا است. ما هم حقوق خوبی می‌دهیم، شاید بالاترین حقوق دنیا نباشد اما باز هم حقوق خوبی است. علاوه بر این یک استادیوم فوق‌العاده داریم و با کلی هوادار استثنایی در سراسر دنیا. رنگ‌مان هم قرمز است که زیباترین رنگ است. پس چه دلیل دیگری وجود دارد؟

سرمربی آلمانی لیورپول افزود: با این حال شما نمی‌توانید کسی را مجبور به ماندن کنید. ما هم هرگز این کار را نکرده‌ایم. برای ما مسئله زمان‌بندی وقوع این اتفاق مهم است، اینکه زمان مناسبی برای جدایی بازیکن انتخاب شود. ما تیم‌مان را تغییر می‌دهیم و بازیکنان جدید می‌آیند و اگر یک بازیکن هم بخواهد برود، خب نمی‌توانیم مانعش شویم. برای من اما مسئله مهم این است که چرا یک بازیکن باید بخواهد که از لیورپول برود.

لیورپولی‌ها که برای دومین فصل متوالی مدعی اصلی و پیشتاز کورس قهرمانی لیگ برتر هستند، در اولین بازی خود پس از کریسمس فردا (یکشنبه) به مصاف وست‌برومویچ می‌روند. پس از این بازی آنها به خانه تیم‌های نیوکاسل و ساوتهمپتون می‌روند و در ادامه در جام حذفی دیداری خارج از خانه مقابل استون‌ویلا خواهند داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس