جایزه برترین بازیکن زنیت در دستان سردار آزمون - کراپ‌شده

یک سایت روسی ضمن تمجید از مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ اعلام کرد این تیم بیش از حد به سردار آزمون وابسته شده است.

به گزارش مشرق، سایت «sportbox» روسیه در گزارشی به معرفی برترین‌های فوتبال روسیه پرداخته است. یکی از این نفرات، سردار آزمون است که در این فصل در ۱۵ بازی، ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است.

این سایت نوشت: «همانطور که در فصل گذشته شاهد بودیم، مهاجم ایرانی زنیت همراه با آرتم زوبا موثرترین مهاجمان لیگ روسیه را تشکیل می‌دهند. در فصل جاری، آزمون برای کسب عنوان بهترین گلزن می جنگد درست مثل همبازی خود در خط حمله. در همین حال، زنیت حتی بیش از حد به مهاجم ۲۵ ساله (آزمون) وابسته شده است و بدون او، اغلب کسل کننده به نظر می‌رسد. این اتفاق در اواخر پاییز رخ داد؛ زمانی که مهاجم ایرانی چند هفته را به دلیل بیماری از دست داد. اما او در پایان سال عالی بود و در سه هفته، چهار گل به ثمر رساند از جمله هت تریک (به ثمر رساندن سه گل در یک مسابقه) در بازی با اورال.»

sportbox مطلب خود درباره آزمون را این‌طور تمام کرده است: «شکی نیست که سردار آزمون تا بهار به افزایش ارزش خود ادامه می‌دهد و در تابستان پیشنهادات هنگفت و سودآوری را از لیگ‌های برتر دریافت می‌کند.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس