کد خبر 1159638
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
ترامپ نمایه

دفتر اجرایی رئیس جمهور آمریکا به کارکنان خود دستور داد به تدریج برای روند ترک کاخ سفید آماده شوند.

به گزارش مشرق، بنا به اعلام یک رسانه آمریکایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی این کشور ظرف دو هفته آینده روند خروج از کاخ سفید را کلید خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد فعال سعودی از ترامپ کار دستش داد

نشریه نیوز ویک به نقل از کارکنان کاخ سفید گزارش داد دفتر اجرایی دونالد ترامپ با ارسال ایمیلی به پرسنل خود از آن‌ها خواسته تا وسایل خود را بسته بندی کرده و میزهایشان را تمیز نمایند. در ایمیل ارسالی به کارکنان کاخ سفید آغاز روند ترک کاخ سفید از چهارم ژانویه اعلام شده است.

در ایمیل دفتر اجرایی رئیس جمهور آمریکا از کارکنان کاخ سفید خواسته شده تا فهرستی از اموال دفتر خود را تهیه کنند، زیرا در قبال آن‌ها مسئولیت دارند.

کارکنان کاخ سفید در حالی دستور بستن بار و بُنه خود را دریافت کردند، که ترامپ هنوز از ادعای تقلب انتخاباتی خود دست نکشیده است. در حالیکه تنها ۲۶ روز تا تحلیف جو بایدن باقیست، ترامپ در تازه‌ترین پیام خود از تریبون توئیتر انتخابات ۲۰۲۰ را فاسدترین انتخابات تاریخ آمریکا نامید و گفت نتایج این انتخابات باید از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

برغم تائید رسمی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ کماکان بر طبل تقلب انتخاباتی می‌کوبد و به هواداران خود وعده پیروزی در انتخابات را می‌دهد. وعده‌ای که با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی حضور او در کاخ سفید بیشتر به سرابی می‌نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    1 0
    انتقام مرد خدا با خداست!
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    1 0
    به خاک می سپاریمت ای شیاد هرزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس