جرد کوشنر

داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ از دولت او به عنوان بزرگترین حامی جهان عرب-مسلمان یاد کرد!

به گزارش مشرق به نقل از جروزالم پست، جرد کوشنر مشاور ارشد کاخ سفید، دولت دونالد ترامپ را بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در آمریکا و بزرگترین حامی جهان عرب-مسلمان دانست.

بیشتر بخوانید:

تقدیر از داماد ترامپ برای نقش ویژه‌اش در توافق سازش

جرد کوشنر در گفتگو با رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم به تمجید از توافق‌های سازش اعراب با صهیونیست‌ها پرداخت و گفت فرصتی که در اختیار داشتیم تا بر روی توافق ابراهیم کار کنیم ثابت کرد این امر شدنی است.

داماد ترامپ که درمعیت هیئت صهیونیستی در مراکش به سر می‌برد، مدعی شد دولت کنونی آمریکا بزرگترین حامی جهان عرب-مسلمان است.

کوشنر پشت کردن اعراب به آرمان فلسطین و همراهی با رژیم صهیونیستی را اینگونه توجیه کرد: ما با ایستادن در کنار شرکای منطقه‌ای خود اعتمادسازی کردیم. ترامپ از اعتماد و نزدیکی کشورهای همسایه (اسرائیل) برخوردار بود و همین امر بسترساز فضایی برای تحولات تاریخی در منطقه شد.

برخلاف ادعاهای مشاور ارشد ترامپ، طرح صلح عربی کشورهای عربی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را منوط به بازگرداندن سرزمین‌های فلسطین بر اساس مرزهای سال ۱۹۶۷ و پذیرش یک دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس شرقی از سوی رژیم صهیونیستی می‌داند.

کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس که تاب مقابله با باج خواهی ترامپ را نداشتند از طریق پرداخت پول و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تسلیم خواسته‌های رئیس جمهور آمریکا شدند که ذهنیت دلال گری خود را با نژادپرستی آمیخته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    1 0
    ادعای کوشنر: دولت ترامپ بزرگترین حامی مسلمانان است//// ههههه. یه نفر پدرسوخته تر از جناب ترامپ پیدا شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس