ویژه ها

طیف تندرو اصلاح طلب در پی آن است تا با دروغ «عدم امکان خرید واکسن کرونا توسط ایران به دلیل نپیوستن به FATF» و با موج سواری بر این خبر دروغ، مقدمات پیوستن به این سازمان را فراهم کند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** آمریکا از بابت انتقام خون سردار سلیمانی نگران نیست!

«علی بیگدلی» فعال سیاسی اصلاح طلب و از حامیان رویکرد ضدایرانی تروئیکای اروپایی در یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت:«در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی هستیم و ورود زیردریایی‌های آمریکا و اسرائیل به خلیج‌فارس این شائبه را که به‌منظور پاسخ‌دهی به اقدام احتمالی ایران است تقویت کرده، درحالی‌که ایران قبلا هم می‌توانست دست به اقدام تلافی‌جویانه بزند و این موضوع برای آمریکایی‌ها شاید آنقدر اهمیت نداشته باشد. تصور می‌کنم آمریکایی‌ها برای اینکه بخواهند در آستانه ورود جو بایدن به کاخ سفید از امتیارات بیشتری برخوردار شوند و ایران را در تنگنا قرار دهند دست به تحرکات ‌تازه زده‌اند تا بتوانند در مذاکرات آینده امتیازات بیشتری از ایران بگیرند».

بیگدلی در ادامه نوشت:«دیگر بحث بر سر توقف روی مذاکرات هسته‌ای باقی نمی‌ماند، بلکه موضوعات دیگری اعم از مسائل منطقه‌ای و حقوق بشر را هم در برخواهد گرفت...آمریکایی‌ها با بایدن به‌دنبال یک آرامش نسبی در منطقه هستند، چون ادامه این وضع به نفع آمریکا و شیخ‌نشین‌های خلیج‌فارس هم نیست و با توجه به حضور اسرائیل در منطقه، به نفع هیچ‌کدام از کشورهای منطقه و حتی عراق هم نیست. بنابراین طرفین به‌دنبال راه‌حلی می‌گردند تا بتوانند به ایران اطمینان بیشتری دهد تا فعلا خودش را برای وارد شدن به یک دوران جدیدی از مذاکراتی که با مذاکرات سال ۲۰۱۵ فرق می‌کند، آماده کند».

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد:«ایران نمی‌تواند روی نقطه صفر باقی بماند و باید دست به یک محاسبه دقیق‌تری بزند و استراتژی‌های داخلی و منطقه‌ای خود را تغییر دهد...کشور ما توانایی تولید واکسن در حد انتظار همه را ندارد و ناچار است که FATF را تایید کند. به نظر می‌رسد چون لحظه‌ای رسیده که جان مردم در خطر است به احتمال زیاد مجمع تشخیص نیز موافقت می‌کند».

طیف تندرو اصلاح طلب ۳ ویژگی مهم دارد؛ یکی اینکه با کوچک نمایی توان داخلی، استعدادهای عظیم جوانان نخبه کشورمان را تحقیر کرده و مورد تمسخر قرار می دهد. این دیدگاه مخرب و ضدایرانی، یکروز استعداد جوانان عزیز کشورمان را در حد پخت قرمه سبزی و آبگوشت بزباش تنزل می دهد، و روز دیگر با ادبیات حقارت آمیز مدعی می شود که ما ایرانی ها اصلا نمی توانیم واکسن کرونا را تولید کنیم.

ویژگی دوم این طیف، بزرگنمایی قدرت پوشالی آمریکا و تروئیکای اروپا است. در روزهای گذشته نشریه آمریکایی «واشنگتن اگزماینر» در گزارشی نوشت:«هراس دولت ترامپ از احتمال انتقام ایران (بابت خون سردار سلیمانی) موجب شده تا محافظت از «مایک پمپئو» به مدت نامحدود توسط سرویس امنیت دیپلماتیک ادامه یابد».

همچنین در روزهای گذشته «کنث مک‌کنزی» فرمانده نیروهای ترویست آمریکایی در منطقه غرب آسیا(سنتکام) در مصاحبه با ای‌بی‌سی‌نیوز مدعی شد:«واشنگتن به دنبال دامن زدن به تنش‌ها و درگیری با ایران نیست.معتقدم که در برهه‌ای قرار داریم که خطرات بالا است. می‌خواهم روی این نکته کلیدی تأکید کنم: دنبال جنگ با ایران نیستیم».

مک‌کنزی در ادامه گفت:«در صورت حمله ایران در آستانه سالگرد (سردار) قاسم سلیمانی آماده واکنش هستیم». یکی از کاربران فضای مجازی در واکنش به این اظهارنظر مقام آمریکایی نوشت:«یک ساله دارند کابوس حمله ایران را می بینند ترسوها! منظورشان این است که شما بالاخره بابت ترور سردار سلیمانی، ما را می زنید، خب زودتر بزنید، از استرس مُردیم بابا!».

آمریکایی ها هنوز از موشک باران پایگاه عین الاسد توسط دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران احساس حقارت می کنند. همانطور که مقامات ارشد کشورمان تاکید کرده اند، انتقام سخت بابت خون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، قطعی و جدی است و آمریکایی ها بابت این مسئله به شدت نگران هستند.

ویژگی سوم طیف تندرو اصلاح طلب، بی بهره بودن از توان و دانش کارشناسی و فنی و عدم توانایی در فهم بدیهیات روابط بین الملل و بیگانه بودن با منافع ملی است.  

در شرایطی که کارشناسان و صاحبنظران با دلایل فنی و دقیق، تاکید کرده اند که FATF موجب خودتحریمی می شود و گشایشی در امور بانکی ایجاد نمی کند، طیف تندرو اصلاح طلب در پی آن است تا با دروغ «عدم امکان خرید واکسن کرونا توسط ایران به دلیل نپیوستن به FATF» و با موج سواری بر این خبر دروغ، مقدمات پیوستن به این سازمان را فراهم کند.

** تطهیر «بنی صدر» در روزنامه نماینده سابق مجلس

روزنامه اعتماد- به مدیرمسئولی الیاس حضرتی نماینده فراکسیون امید در مجلس دهم- در مطلبی نوشت:«ابوالحسن بنی‌صدر از چهره‌های مهم دهه ۶۰ و سال‌های پیش و البته چندسال ابتدایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران محسوب می‌شود. او به تنهایی در همان سال‌های اول توانست چند عنوان اولین را به دست بیاورد. او به ‌واسطه فعالیت‌های انقلابی که در زمان رژیم شاهنشاهی داشت، جایگاهی میان انقلابیون پیدا کرد و از جمله افرادی بود که امام خمینی (ره) را در روزهای اقامت در فرانسه همراهی می‌کرد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«بنی‌صدر با بازگشت امام نیز به تهران برگشت و با تشکیل دولت موقت اولین عنوان وزارت خود را به دست آورد و باتوجه به سابقه تحصیلی‌اش کلید وزارت اقتصاد را به دست گرفت. او همچنین در شورای انقلاب اسلامی عضویت داشت. بنی‌صدر در اولین انتخابات ریاست‌جمهوری تاریخ ایران شرکت کرد و توانست سایر رقبای خود را شکست دهد و به عنوان اولین رییس‌جمهوری ایران نام خود را ثبت کند. اما او پایان خوشی در این سمت نداشت و خردادماه ۶۰ با نظر مجلس وقت به عنوان اولین رییس‌جمهوری برکنار شده، از سمت خود عزل شد. بنی‌صدر پس از این ایران را ترک کرد و در فرانسه ساکن شد».

روزنامه اعتماد که مدیر مسئول آن از دوستان «شهرام جزایری» مفسد دانه درشت اقتصادی در دوره اصلاحات، و از نزدیکان یکی از سران فتنه است، در این مطلب به تطهیر و بزک بنی صدر اقدام کرده است.

این در حالی است که «ابوالحسن بنی‌صدر» رییس‌جمهور خیانتکاری که با عدم کفایت از سوی ملت ایران در خرداد ۱۳۶۰ عزل شد، چند روز بعد با کمک «مسعود رجوی»-سرکرده گروهک منافقین- با «آرایش زنانه»! از کشور فرار کرد و به پاریس گریخت. در حال حاضر وی در کنار سران گروهک تروریستی منافقین- که دستانشان به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است- به صورت شبانه‌روزی توسط پلیس فرانسه حفاظت می‌شود!

لازم به ذکر است که تنها در یک نمونه، پس از شورش مسلحانه سازمان منافقین در ۳۰ خرداد ۶۰ و فرار رجوی و بنی‌صدر به پاریس در ۹ مرداد همان سال، مجموعه ای از اطلاعات نظامی فوق العاده حساس نیروهای مسلح ایران در جبهه ها توسط بنی‌صدر با واسطه گری عناصر مرکزیت فرقه تروریستی منافقین به مامورین اطلاعاتی مستقر در سفارت عراق در کشور بلغارستان تحویل داده شد.

بنی صدر در سالهای ابتدایی انقلاب در اظهارنظری مضحک و متوهمانه گفته بود «نظر خواهی ما این را نشان می‌دهد که امروز محبوبیت من از امام خمینی در جامعه بیشتر است»!

** از جشن تولد صفحه اینستاگرامی تا تحلیل بعد نظارتی مجلس!

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده مجلس دهم و کاندیدای ردصلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم، در یادداشتی در روزنامه ایران با عنوان «وزیر دولت کارپرداز مجلس نیست» نوشت:«مسأله نظارت آمیخته با مشکلات بنیادین مجلــس بر دولــت، مسأله‌ای قدیمی در ساختار سیاسی کشور ماست که متأسفانه نه تنها برای اصلاح اشـــکالات آن فکـــر عاجلی نشده بلکه هر روز بر دامنه این مشکلات افزوده می‌شود. به نظر می‌رسد ریشه اصلی این مسأله در خوانش غلط از وظیفه نظارت مجلس و ابعاد و مختصات آن است. به نوعی که با این خوانش اشتباه، دولت در چشم بخش عمده‌ای از ساختار پارلمانی کشور و حتی سیاسیون فعال نه رسماً اما عملاً در مقام «کارگزار یا کارپرداز مجلس» افول پیدا می‌کند. به عبارتی برداشت غالب از وظیفه نظارت مجلس به غلط تعبیر به چیزی شبیه تابع کردن بخش‌های دولت توسط مجلس شده است».

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده حامی دولت در مجلس دهم، که در انتخابات مجلس یازدهم ردصلاحیت شد و در ادامه با حکم «محمدباقر نوبخت» بدون هیچ سابقه مرتبط، به عنوان رئیس سازمان نقشه برداری انتخاب شد، زمانیکه نماینده مجلس بود در اظهارنظری عجیب گفته بود: « زمانی در دانشگاه فقط می‌خوابیدم و ۸ میلیون می‌گرفتم اما الان صبح تا شب و دور از خانواده مشغول کار هستم و این حقوق مجلس فاجعه است. بعداً نگویند چرا نماینده دزد شد. مدیر را باید تأمین کنید تا فساد ایجاد نشود. می‌گویند برای اسلام کار کن! تا کی؟»!

جعفرزاده ایمن آبادی همان نماینده ای است که بجای رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم، برای صفحه شخصی خود در اینستاگرام جشن تولد گرفت!

اخراجی های مجلس دهم از اولین روز آغاز به کار مجلس یازدهم پروژه ناامید سازی مردم و تفراقه افکنی در مجلس را کلید زده اند. اما علیرغم این کینه توزی و سنگ اندازی ها، نمایندگان مجلس یازدهم مشغول رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 29
  • سید IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    45 4
    مشرق خواهشا تحقیق کن اصلاح طلبا چه منفعت واقعی ازfatf میبرندکه بهر وسیله ای برای تصویبش متوسل میشند
    • روشنگری IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      9 3
      نفع اصلاح طلبان در این موضوع خوشحالی اربابانشان است شیطان بزرگ امریکا و نوچه های آن چرا که با این کار غرب به سرکردگی آمریکا می تواند اقتصاد ایران را نابود کند که نتیجه آن می شود فقر و فشار بیشتر به مردم که آرمان اصلاح طلبان است چرا که اصلاح طلب نه قانون اساسی و نه اسلام محمدی را قبول دارد. قانون مد نظر اصلاح طلب قانون لیبرال غرب است قانون بی بندوباری و هرزگی است.. قانون له کردن مظلوم و طغیان ستمگر است.. قانون به شیشه کردن خون ملت و چپاول مال ملت است..قانون اصلاح طلب منفعت طلبی و پر کردن جیب خودشان است...این حرف ها نه از سر عقده است و نه دشمنی فقط از سر تجربه است.. مطالعه سوابق اجرایی طیف اصلاح طلب
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    18 2
    این طیف اصلا ح طلب پادو های دشمن هستند بهر ترفندی که شده می خواهند کشور تسلیم آمریکا کنند چرا باید به آنها وقت داد تا هزینه برای کشور ونظام بتراشند
    • سید IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      5 0
      اتفاقاً روزی نامه اعتماد درست فهمیده است! در مقابل اصلاح طلبان امروزی مثل تاج زاده و خاتمی و جهانگیری و امثال ذالک، بنی صدر عددی نیست!!!!
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    11 28
    من موندم اگه واقعا ای اف تی اف بده پس چرا کل دنیا قبول کردن حتی روسیه و چین و ترکیه و.... که ما با اونها در ارتباط هستیم
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      16 2
      فقط ۳۸ کشور عضو رسمیش هستند
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      4 5
      نفع تو از امار دروغ چيه اخه ٣٩تاعضو داره از ١٩٠كشور ١٨٨ كشور پذيرفتنش و دارن اجراش ميكنن لا اقل امار درست بده تو كل دنيا فقط ما ميفهميم
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      0 5
      راس ميگه فقط هم دوتا كشور نپذيرفتن بندهاشو ايران كره شمالي
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      4 1
      یعنی این سوال دفعهٔ اوله برات پیش میاد و کرم هم نداری هی میپرسی؟؟ پشت کوه زندگی میکردی تا حالا؟؟!
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      0 0
      اون کذابی که گفته ۱۸۸ کشور پذیرفتنش برو سایتfatf رو ببین ۳۷ عضو رسمی داره تا شما در کشور هستید ما به هیچ دشمن خارجی نیاز نداریم
    • شیرعلی دیلمی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      1 0
      پاکستان قبول نکرده و خیلی کشورهای دیگر که اتفاقا متحد آمریکا هم هستند. Fatf،گلوی همه رو می بنده. همین آب باریکه هم بهمون بسته میشه. ضمنا،از هیچ جایی از حکومت و دولت حقوق نمی گیرم. کار آزاد دارم.
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    19 4
    آمریکا و اسرائیل و سعودی تا سربازان وفاداری مثل افسادطلبان وطن فروش در ایران دارند نباید هم نگران گرفتن انتقام حاج قاسم سلیمانی باشند
  • ترابیان US ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    19 4
    بر جدو آباد هرچه افساد طلب وطن فروش تفرقه انداز
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      1 0
      اصلاح طلبان بانی اصلی وضع موجود هستند
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    5 2
    کوفتش بشه
  • سید IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    15 1
    چرا باید اینها از ثمره خون شهدا تا این حد بهره مند باشنداشتباه کار کجاست که اینها همه کاره شدند
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    9 4
    الان بهترین زمان برای نابود کردن پایگاه های آمریکا در بحرین و امارات . ترامپ از ترسش داره زر میزنه . نباید این فرصت طلایی رو از دست بدیم .
  • سهند IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    7 3
    همه میدونن کشور ما در شرایط سختی قرار داره مسولین و ملت تمام سختیها را نحمل میکنن خم به ابرو نمیارن تا به دشمنان جنایتکار ثابت کنن تحریم و ضدیت بر علیه ایران بیثمر بیفایده است، از طرف دیگه افساد طلبان هر روز هوار میکشن و داد میزنن تا ی جورایی به دشمنان این ملت و کشور پیام بدن فشار و تحریم اثر گذار بوده ملت نفسهای اخرش را میکشه مبادا در مذاکرات کوتاه بیایید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      4 5
      تو خم به ابرو نمياري يا مردم از جانب خودت صحبت كن
  • احمد IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    5 0
    بابا این fatf جاده خط کشی شده برای ورود ایران به خط تسلیم است ،اگر کسی این بندهای fatf را خوانده باشد خوب می فهمد که چند بند آن یعنی آنچه که اسراییل و امریکا از سران ایران و مقاومت را بعنوان تروریست تحریم کنند بایستی کت بسته تحویل آنها داده شود .این ننگ ترین معاهده است اگر ایران آن را بپذیرد .ایران می تواند مشروط آن را بپذیرد و خواستار تغییر بندهای صهیونیست پسند آن شود . این اصلاح طلبان که کشته اجراء آن شده اند آنرا مثل برجام کامل نخوانده اند همانطوریکه خودشان اکثریت اقرار کردند که ما برجام را نخواندیم چون از ظریف شنیدیم که خوب است . اینها به خدا لیاقت تصمیم گیری ومقامات ارشد نظام را ندارند چون از ذوق حلیم تو دیگ می افتند .
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      1 0
      fatf ابزار دشمن برای هوشمندسازی تحریم هاست
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    9 0
    این کشور قانون نداره که امثال بیگدلی با ژست استاد و... حرف دشمن را می زنند و بر خلاف منافع ملی قلم می زنند عده ای هم که فهم درستی از مناسبات بین الملل ندارند هم ممکن است تحت تاثیر واقع شوند . شیطان مگه چگونه عمل میکند. کجای دنیاچنین افرادی را تحمل می کنند . دشمنان این کشور با وجود امثال این فرد نیازی به اقدامات سخت ندارند اینها ارداه جوانان ما را در ایستادن پای منافع ملی سست می کنند . جوان هایی که پدرانشان و نسل قدیمی ترشان اگر جلوی تجاوز صدام و داعش و تکفیری ها را با خون خود سد نمی کردند با زنان ودختران و کودکان این کشور کاری می شد که در سوریه وعراق و افغانستان شاهد بودیم و هنوز هم گاها شاهدیم که البته صدتا یکیش رسانه ای میشود.
  • علی IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    11 2
    از خون سردار دلها نمیگذریم ..انتقام میگیریم به حول قوه الهی ..
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      1 0
      مرگ بر آمریکا
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      1 0
      انتقام سخت قطعی است.ترامپ مثل...ترسیده
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    13 1
    افساد طلبان = دشمن ایران
  • س م ح IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    6 1
    به اصلاح طلب تنديواش كج رو مي‌گويم غلط نکن
  • علی.. IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    5 1
    اصلاح طلبان همه خائنند تمام اطلاعات مهم ومحرمانه کشور رابه دشمنان ملت ایران میدهند بیاددارید که اطلاعات محرمانه کشور دراخردولت هشتم دردانگاهای ازاد پیداشد تمام دانشمندانی که ترور شده اندخونشان به گردن همین وطن فروشان است
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    7 0
    انتقام قطعی است. موثر، دقیق و واقعی.
  • بصیرت IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    23 0
    شهر که خلوت بشه، قورباغه هفت تیر کش میشه... امام خامنه ای مد ضل العالی دستور آتش به اختیار دادن اما نیروهای انقلابی تماشاگرند و منتظرند تا امام زمان بیاد و همه چی رو برایشان گل و بلبل کند... تا زمانی که نیروهای انقلابی سکوت کنند این اصلاح طلبان از خدا بی خبر هر غلطی که بتوانند می کنند .. اصلاح طلبان اگر فرصت بدست بیاورند حتی اسلام را هم نابود می کنند همچنان که در دولت خاتمی گامهایی در این زمینه برداشته شد و حجاب را تا حدودی از برخی از زنان ایرانی گرفتند..کلام آخر بصیرت بصیرت شجاعت شجاعت همبستگی ملت و رای دادن به مردان خدایی و ولایی نه جریان انحرافی
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    6 0
    توی این مملکت یکی نیست دهان این اصلاح طلبان خائن ومتعفن رو ببنده ؟؟؟این ام الفسادهارو مجازات کنید دیگه
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    4 0
    قیافش مثل بامشاد مثل همونم بالاخونش شاده
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    6 0
    جماعت اصلاح طلب چون دارای اقوام دوتابعیت زیادی هستند در کل تمایل به غرب را دارند
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    6 0
    وقتشه ،پاکسازی کنیم، والا کم کم کثافت کل ایران رو میگیره،
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 1
    ترور دشمنان باید بی سر و صدا و رد پا باشد و نفهمد از کجا خورده و تعدادش حداقل 100 نفر باشد وگرنه اگر مطلع شود سفیدهای امریکا و رژیم غاصب توسط عوامل ایران ترور شدند حمله میکند. بهتره اقوام درجه یک دشمن و خبره علمی و نظامی و علوم پیشرفته در بوستون دینامیک و هوا فضا و زیست فن اوری ابتدا ترور شوند . 2000دلار اگر به معتاد بومی بدهید این کارها را انجام میدهد راحت.
  • محمد IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    5 0
    بزرگترین مشگل کشور ما گرگ های داخلی و در لباس میش هستند که دو پهلو حرف میزنندو عمل میکنند ودر قرآن کریم اینهاهمان منافقینند. شهید سلیمانی ها هم قربانی اعمال و رفتار دنبال کنندگان FATF هستند و انتقام خون او تنها به خارج از کشوربر نمی گردد.
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    10 0
    انسانهای حقیر وکوتوله هیچ هنری جزبزرگ کردن غرب وتحقیر کردن کشورش هنر دیگری ندارد اوکه سالها ببه عنوان نماینده مردم دست در جیب ملت داشته است وامروز دارد به دشمن گرا میدهد شایسته مجازات نیست؟
  • علی IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    6 0
    دولت مورد حمایت اصلاح‌طلبان با اینهمه اهن و تولوپ عرضه‌ی کنترل یه تخم‌مرغ‌رو نداره اونوقت حرف مفت میزنن!!!
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    4 0
    این بیگدلی با این افاضات آبکی مانند نفوذی ها ماله کشی میکند. تا زمینه مذاکره ایران با آمریکارا هموار سازد . این طیف آدم ها یا بیت المال را زیاد بالا کشیدند. می خواهد با پول های باد آورده در کشورهای غربی به خوش گذرانی سپری کنند یا بدشمنان تعهد سرسپردگی دادند. ویا اینکه ذاتا آدم های حقیرند زندگی در ذلت را دوست دارند
  • امیر IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    4 0
    بروید ب جهنم مرگ با کرونا افتخاری بس بزرگ است تا زندگی با ذلت با شما منافقان شما از امریکا و انگلیس هم بدترید
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    2 0
    اصلا طلب مواظب باشند که وقتی حوباید رسما وارد کاخ سیا شد از هول حلیم نیفتند تو دیگ
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      0 0
      جو بایدن با ترامپ هیچ فرقی نداره.سگ زرد برادر شغاله
  • محمد IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    1 1
    ترامپ دنبال بهانه برای کودتا است که می تواند موجب تضعیف شدید امریکا شود ایران با حمله به زیر دریایی امریکا مبتواند ترامپ را به این سوی سوق دهد هرچند عواقبی هم برای مادارد ولی درگیری با امریکا اجتتاب ناپذیر است وشاید هم اکنون زمان مناسب ان باشد
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    3 0
    آقای محترم مرک با عزت بهتر از زندکی ذلت بار هست آقای اصلاح طلب نمی دونم چطوری باید باید شمارو حال کرد بسه دیکه چقدر میخواهین در مقابل غربیها ذلیل باشین
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    انتقام سخت قطعی است
  • CA ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    اگه مساله واکسن است فتف رو قبول کنید واکسن رو بخرید و بعد ازش بیایید بیرون. مذاکره هم میتونه راجع به همه چیز باشه مساله ای نیست. وقتی که همه ی کشورهای دنیا هسته ای و موشکیشون رو و ظرفیت تولید دوبارش رو از بین بردن و ما بر روند نابودیش نظارت کردیم ما هم همون کار رو میکنیم.
  • CA ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    اگه مساله واکسن است فتف رو قبول کنید واکسن رو بخرید و بعد ازش بیایید بیرون. مذاکره هم میتونه راجع به همه چیز باشه مساله ای نیست. وقتی که همه ی کشورهای دنیا هسته ای و موشکیشون رو و ظرفیت تولید دوبارش رو از بین بردن و ما بر روند نابودیش نظارت کردیم ما هم همون کار رو میکنیم. در مورد سیاست خارجی هم به همین شکل. اگر همه ی کشورهای دیگر سیاست خارجی رو کنار گذاشتن و صرفا مشغول سیاست داخلی شدن و بازرس های ما بر اجرا نظارت و راستی آزمایی کردن ما هم همین کار رو میکنیم.
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      0 0
      خرید واکسن هیچ ربطی به اف ای تی اف نداره
  • G IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    خب.... حالا مامیگیریم افسادطلبان نمیخاندواکسن کروناتولیدیاواردبشه... که دقیقا تفسیردرستیست که همه ی امورات رابه توهماتشان گره میزنند... این مجلس که باخون دل مردم سرکارامد.... چراهزینه نمیکند.... و خودش واکسن معتبربه میزان زیادولازم به وفورارائه دهد.... که مردم ازترس جانشان باجانیان همراه نشوند...... دو... اینکه اگرمجلس به اصطلاح انقلابی هوشیاربود...‌ میفهمیدسه روزپس تعویض مجلس وبیرون رفتن بنجلهای دهم...‌. کروناتاسیس شد... چرامجلس همراه دولت شد... سوم ومهمترین قصه ی پرقصه..... اینکه انتخابات خردادهست...‌ ودقیقأ وعده واکسن کروناراموکول کرده اندبه خرداد...‌ ومجلس خواب است... عین ۹۶.... اصلا دست کم نگیرید.... موضوع فرای مهم است.... اگرانتخابات ۱۴۰۰...‌... بدرستی عین همین مجلس شد...‌‌.. دنیاارام خواهدگرفت.... والا درانتظارلیبی وافغانستان دیگرباشید...‌ بدون تعارف
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    اگر از انتقم ایران اطمینان داشتن دیگه واسه زدن فخری زاده نمیومدن ولی ...
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    1 0
    روح حاج قاسم شاد. ما راه سردار سلیمانی را ادامه می دهیم
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    شکست ترامپ در انتخابات انتقام خون سلیمانی بود.
  • هموطن IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    بسم اله الرحمن الرحیم . و لا تفف ما لیس لک به علم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس