به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: رییس جمهور بعدی به شرطی در اداره اقتصاد کشور موفق خواهد بود که نه در مقام حرف و شعار، بلکه در مقام اراده و اجرا «خنثی کردن تحریم ها» را باور داشته باشد.

هر کسی که هنوز فکر میکند که باید از طریق مذاکره تحریم ها را لغو کرد، دچار توهم است و رای آوردن چنین کسی یعنی ادامه وضعیت فعلی.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 19
    ای بابا به جایی اینکه شما جوابها رابدهید وپاسخگو باشید ازمردم هی سوال میکنید!؟
    • یالمار شاخت IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      8 0
      دلار رو از مبادلات تجاریتون حذف کنید و با پول ملی کشور ها با اونها تجارت کنید. به کارگران کالا برگ بدین تا با بالا رفتن بازده تولید ، تولیدات کارخانه ها افزایش داشته باشه. بازاریابی بین المللی کنید برای تولیدکنندگانی که کالای استاندارد و با کیفیت تولید میکنند. خط اعتباری برای تجار کشور های متحد باز کنید تا کالاهایتان را بخرند و به کشورشان وارد کنند و بعدا سر موعد اعتباری که گرفته اند را پس دهند. از سرمایه سرگردان موجود در بازار سرمایه و پتانسیل فروش اوراق استفاده کرده و پروژه های عمرانی را با اولویت داشتن استفاده حداکثری از نیروی انسانی به جای ماشین آلات انجام دهید یا تکمیل کنید.مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات بر کل درآمدها و سایر ساختار های مالیات از ثروتمندان را اجرا کنید. سوداگران و دلالان را با شفافیت و تکمیل زنجیره های تولید، حذف کنید.
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      3 0
      جناب یالمار شاخت! من کاملا باهاتون موافقم و راهش فقط و فقط همین چیزیه که شما فرمودین فقط میدونین، پورسانت پژو و بوئینگ و مسافرت های خارج به هتل کوبورگ و غیره خیلی شیرین و هوس انگیزه خیلی‌ها نمیتونن ازش صرفنظر کنن حتی به قیمت منافع مملکت خودشون!!!
  • DE ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    1 0
    رئیس‌جمهور بعدی ایران در چه صورت موفق خواهد بود؟ درصورتیکه لدر های بسیار قوی و کمرشکن منظور کمر کار را بشکنند تیم بسیاتر بسیار قوی و متخصص و دهها هزار نیروی جوان و جهادی و لشکری از وسایل و دستگاههای معدنی برای خاکبرداری خرابی های 35 ساله اصلاحاتچی ها و کارگزارانتی ها و دستۀ کلیدی ها .. . البته این نیروها بایستی کار خود را انجام دهند و دولت جدید فقط و فقط از خارج قطع امید کند و خودباورانه به ایران و جوانان و نخبگان رو کند .خارجی ها ناچارند مانند قبل از برجام و به استناد کتاب اوباما که تحریمها در آستانه از بین رفتن بود باز با التماس به ایران برای گدایی و نوشتن قرارداد های اقتصادی روی خواهند آورد .برای مثال آلمان فقط وفقط زنده به صادرات است و بازار 85 میلیونی ایران را نمیتواند برای مدت طولانی از دست بدهد ودیگر کشورها هم چنین.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    رئیس‌جمهور بعدی ایران در چه صورت موفق خواهد بود؟ وضاع کشور خرابتر از این حرفاست...
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      0 0
      آلبانی مگه زلزله نیومده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس