نظری:سعادتمند ریز قراردادها را به هیات مدیره نمی‌داد/صبر هواداران کم شده اما در مورد فکری عجله نکنند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:هیچکدام از قراردادهای بازیکنان توسط مدیرعامل پیشین به صورت ریز به هیات مدیره باشگاه ارائه نشد.

به گزارش مشرق، حجت نظری در خصوص موضع باشگاه استقلال برای برگزاری زمان دربی پایتخت اظهار داشت: اختلاف نظر در باشگاه برای تعویق یا عدم تعویق این بازی وجود داشت. فارغ از این که چه علاقه‌ای داشتیم دوست داریم زودتر این دیدار برگزار شود. شرایط تیم ما خوب است و امیدواریم در این مسابقه موفق شویم.

وی در خصوص بخشیده شدن فرشید اسماعیلی عنوان کرد: اسماعیلی گفت و گویی با مدیرعامل باشگاه داشت که باعث دلخوری و در نهایت منجر به عذرخواهی شد.این موضوع به خاطر یک اختلاف حساب به وجود آمده بود و در نهایت آن موضوع حل شد. زمانی که بین دو فصل موضوع انعقاد قراردادها را داشتیم در مورد پرداخت‌ها دقت صورت نگرفت که همه این‌ها باعث ایجاد سوء تفاهم‌ها شد. بخش قابل توجهی از این مشکلات حل شده البته نهادهای نظارتی هم ورود کرده اند ولی ما در تلاش هستیم در مواجهه با بازیکن و در پاسخ به نهادهای نظارتی مشکلات را حل کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: برای قراردادها از سوی نهادهای نظارتی حساسیت‌های به وجود آمده چون رقم برخی از قراردادها خارج از عرف بود البته ما پاسخ‌هایی را ارائه کردیم و به طور طبیعی سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد از اختیاراتمان استفاده کنیم تا چنین مشکلاتی به وجود نیاید.

نظری در خصوص اینکه گفته می شود برخی قراردادها 7-8 میلیاردی بسته شده است عنوان کرد:اجازه بدهید من رقم را عنوان نکنم ولی واقعیت این است برخی قراردادها خیلی تفاوت زیادی با رقم قرارداد همان بازیکن در فصل قبل بسته شده است. حتی بازیکنان جدید هم ارقام های زیادی در قراردادشان ذکر شده که همین باعث شده نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کنند.خود آقای سعادتمند در یکی از نشست های هیات مدیره عنوان کرد با اراده خودش این قراردادها را به نهادهای نظارتی ارائه کرده و طبیعی است که این قراردادها توسط برخی نهادها قیاس و به آن ورود شود.

وی تاکید کرد: اینکه این قراردادها چه سرنوشتی داشته باشد را نمی‌دانم ولی نمی شود بازیکن را مقصر دانست چون اگر باشگاه تشخیص می‌داد رقم درخواستی او زیاد است می‌توانست با آن بازیکن قرارداد نبندد.ما مدیران هم باید در این زمینه پاسخگو باشیم و اگر هر کدام از ما تقصیر داشته باشیم باید جوابگوی قانون باشیم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا رقم قراردادها کسر می‌شود یا خیر گفت: من این را نمی‌دانم ولی بعید می‌دانم از نظر قانونی این امکان وجود داشته باشد مگر اینکه حکم رسمی نهادهای نظارتی صادر شود. باز هم بعید می‌دانم چنین نهادهایی از این حکم‌ها صادر کنند. در مجموع فکر نمی‌کنم قراردادی کسر شود اما باشگاه تلاش خود را خواهد کرد که بتواند تا جای ممکن برخی ارقام را کسر کند.

وی افزود: وقتی بنایی کج گذاشته می‌شود این موضوع تا انتها پیش می‌رود. وقتی یکسری قرارداد خارج از عرف بسته می‌شود طبیعتا بقیه بازیکنان هم همین انتظار دارند.ما تلاش می‌کنیم مسیری که منحرف شده را به مسیر اصلی برگردانیم.ما هم برنامه های خودمان را داریم ولی طبیعتا به شکل ارادی قراردادی کسر نخواهد شد.

نظری در خصوص اینکه چرا در زمان انعقاد قراردادها هیات مدیره ورود نکرده است گفت: واقعیت این است که گزارش انعقاد قراردادها هرگز به هیات مدیره ارائه نشد.فقط یک مجوز کلی از هیات مدیره برای مذاکره با بازیکنان اخذ شد و با وجود اینکه یکی از اعضا را به عنوان نماینده هیات مدیره در مذاکرات با بازیکنان معرفی کردیم ولی اصلا این فرد به جلسات دعوت نشد. ما فقط متوجه می‌شدیم با فلان بازیکن جلسه گذاشته شده و یا در نهایت توافق شده است.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: اگر مدیرعامل قرارداد را امضا کند از نظر سازمان لیگ پذیرفته است، در نهایت اگر هم قراردادها ارائه شود برای تنفیذ به هیات مدیره است ولی هیچکدام از قراردادهای بازیکنان به صورت ریز به هیات مدیره باشگاه ارائه نشد.

بیشتر بخوانید:

غلامپور: اگر می‌گذاشتند استرا بماند قهرمان آسیا می‌شدیم

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه هواداران استقلال صبرشان کم شده و خیلی‌از هواداران مدعی شده اند محمود فکری باید برکنار شود و آیا وی این پیام‌ها را دیده یا خیر گفت: بله، مکرر این پیامها از طریق شبکه های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به ما می‌رسد. متاسفانه یا خوشبختانه شماره تلفن ما هم پخش شده و پیام‌های مختلفی به ما ارسال می‌شود. هوادار استقلال حق دارد،در سالهای اخیر آنقدر تیم نتیجه نگرفته و با وجود اینکه حتی شرایط خوب بود و تیم موفق نشده آنها صبرشان کم شده است. من فکر می‌کنم اینجا عجله کردن خیلی درست نیست و فکری و بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند.

نظری خاطرنشان کرد: فاصله تحویل گرفتن تیم توسط فکری و بازی های خیلی کوتاه بود و بازیکنان با توجه به اینکه تیم کارش را دیر شروع کرد کمی زمان می‌برد استقلال با محمود فکری بازی مد نظر هواداران را به نمایش بگذارد. بی تردید مدیریت از محمود فکری حمایت می‌کند ضمن آنکه اگر استقلالِ امسال را با هفته هفتم سالهای قبل قیاس کنیم شرایط خیلی خوب است و امیدواریم روز به روز بهتر شویم. مطمئنا هر روز این فرآیند بهتر هم خواهد شد.

وی ضمن ابراز نگرانی از قضاوت‌ها در لیگ برتر افزود: من به عنوان یکی از هواداران استقلال بازی ها را تماشا می‌کنم و متوجه می‌شوم کارشناسان داوری بعد از بازی مدعی هستند که اشتباهاتی در مورد داوری بازی های استقلال رخ داده که مدام در حال تکرار است. ما از این بابت نگرانیم و امیدوارم کمیته داوران باید به این موضوع ورود جدی کند. سوال من این است چرا از امکانات روز دنیا مثل VAR استفاده نکنیم؟

عضو هیات مدیره استقلال در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر در خصوص رقم شکایت استراماچونی از باشگاه گفت: رقمی که خود این مربی درخواست کرده بود یک میلیون ششصد و هشتاد هزار یورو بود اما رای فیفا کمتر ای یک میلیون و سیصد هزار یورو است. متاسفانه در زمان صدور رای خوب از باشگاه دفاع نشد و مطمئنا این رقم کمتر خواهد شد.فرآیند صدور رای حداقل 7-8 ماه دیگر طول می کشد چون ما درخواست گرندز رای را کردیم و تا الان این مدارک به ما ارسال نشده است. قطعا جای نگرانی نیست چون این شکایت روی پنجره نقل و انتقالات ما اثر نخواهد گذاشت ضمن آنکه ما در حال تامین منابع هستیم تا رقم را تا آن زمان پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم هوادار استقلال به کادر مدیریتی و فنی تیم اعتماد کند. اوضاع تیم در مجموع خوب است و ما همه تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم. شک نکنید پایان فصل نسبت به سالهای گذشته پایان متفاوتی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس