لواندوفسکی موثرترین بازیکن فصل جاری اروپا

مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید که در مقطعی از دوران بازی‌اش برای بازی در منچستریونایتد وسوسه شده بود.

به گزارش مشرق، روبرت لواندوفسکی مرد سال فوتبال جهان در سال 2020 فاش کرد که سال 2012 پیش زمانی که در دورتموند بازی می‌کرد، سرالکس فرگوسن، سرمربی وقت تیم فوتبال منچستریونایتد به او پیشنهاد بازی در این تیم را داده بود.

لواندوفسکی که سال 2014 به عنوان بازیکن آزاد از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوست، در 307 بازی‌اش برای این تیم 266 گل زده است و فصل گذشته در تمامی رقابت‌هایی که حضور داشت، از جمله بوندس‌لیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان آقای گل شد و به تیمش برای کسب قهرمانی سه گانه کمک بسزایی کرد.

بیشتر بخوانید:

لواندوفسکی با سورپرایز اینفانتینو، بهترین بازیکن جهان شد +عکس

این اتفاقات اما ممکن بود برای او رخ ندهد اگر 6 سال پیش دعوت فرگی برای بازی در اولدترافورد را می‌پذیرفت.

او به نشریه فرانس فوتبال گفت: بعد از دومین فصل حضورم در دورتموند، صحبتی با سرالکس فرگوسن داشتم. او می‌خواست مرا به منچستر ببرد. خودم هم خیلی علاقه داشتم و حتی می‌توانم بگویم که آماده رفتن شده بودم اما دورتموند اجازه نداد که من بروم. من خیلی ناراحت نشدم، چون آن زمان روابطم با دورتموند بسیار خوب بود.

با منتفی شدن انتقال لواندوفسکی به من‌یونایتد، فرگوسن به سراغ روبین فن‌پرسی از آرسنال رفت و در آخرین فصل مربیگری‌اش در اولدترافورد با درخشش مهاجم هلندی قهرمان لیگ برتر شد.

لواندوفسکی 32 ساله در بخشی دیگر از مصاحبه‌اش با نشریه فرانس فوتبال اعتراف کرد که تیری آنری، مهاجم فرانسوی سابق آرسنال و بارسلونا جز الگوهای او بوده است. وی تأکید کرد: بازیکنانی که من قبول‌شان داشتم، آلساندر دل‌پیرو، تیری آنری و حتی روبرتو باجو بودند که من در کودکی بازی‌های‌شان را تماشا می‌کردم. با این حال بیشتر از این نام‌های بزرگ، ورزشگاه‌ها و جو آنها بود که باعث شد من درباره فوتبال و افتخارآفرینی در آن رؤیاپردازی کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس