دختر جوان : پارتی شیطانی زندگی ام را ویران کرد و عفتم را گرفت

دختر ۲۴ ساله‌ای که با تلاش کادر درمانی بیمارستان از مرگ حتمی نجات یافته بود، درباره ماجرایی که او را تا سر حد مرگ کشاند به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، در حالی که فکر می‌کردم ترفندم برای فرار از چنگ دو برادر هوسران کارساز شده است، ناگهان «قدیر» در تاریکی شب خودرو را کنار جاده متوقف کرد و در حالی که کتکم می‌زد آبرو و حیثیتم را بر باد داد تا جایی که مجبور شدم در اقدامی احمقانه دست به خودکشی بزنم و ...

این‌ها بخشی از اظهارات دختر ۲۴ ساله‌ای است که با تلاش کادر درمانی بیمارستان امام رضا (ع) از مرگ حتمی نجات یافته بود. او در حالی که دادخواست شکایت از دو برادر را در دست داشت، درباره ماجرایی که او را تا سر حد مرگ کشاند به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد گفت: بعد از آن که تحصیلاتم در مقطع دبیرستان به پایان رسید دیگر ادامه تحصیل ندادم و به امور خانه داری پرداختم، ولی مدتی بعد تصمیم گرفتم شغلی برای خودم دست و پا کنم تا حوصله ام سر نرود و از طرفی درآمدی داشته باشم. این بود که بالاخره با معرفی یکی از آشنایان در فروشگاه پوشاک یکی از مراکز تجاری واقع در اطراف میدان ۱۷ شهریور مشهد به عنوان فروشنده استخدام شدم، طولی نکشید که با بسیاری از فروشندگان همان مرکز خرید آشنا شدم و یک ارتباط کاری بین ما برقرار شد.

در این میان ارتباط بسیار صمیمانه و عاطفی با «ستار» پیدا کردم به گونه‌ای که ساعت‌های زیادی را در کنار هم سپری می‌کردیم. آرام آرام این رابطه کاری به روابط خارج از محیط کار و دیدارهای حضوری در مکان‌های خلوت کشید، دیگر با هم به تفریح و خوش گذرانی می‌پرداختیم و حتی برای وصول طلب‌های صاحب مغازه از مشتریان با هم به شهرستان‌ها می‌رفتیم و در پارتی‌های دوستانه شرکت می‌کردیم تا این که چند روز قبل ستار مرا به جشن تولد یکی از دوستانش دعوت کرد، به همین دلیل مرا به یکی از آرایشگاه‌های معروف شهر برد و لباس‌های زیبایی برایم خرید، خودش نیز کت و شلوار شیکی پوشید، چون مدعی بود من باید مانند ماه تابان در آن جشن مختلط شبانه بدرخشم و در چشم‌های دیگران یک دانه باشم! خلاصه من که به خاطر شرکت در پارتی‌های دیگر، اعتماد زیادی به ستار داشتم با پوششی دل فریب به همراه او راهی باغ ویلایی در اطراف آرامگاه فردوسی شدم. زمانی که قدم در مجلسی به ظاهر خانوادگی گذاشتم، ترس عجیبی بر وجودم غلبه کرد. همه افرادی که در آن پارتی حضور داشتند با هم رابطه دوستی داشتند یا به طور موقت عقد کرده بودند.

با آن که بیشتر از سه سال از رابطه پنهانی من و ستار می‌گذشت احساس می‌کردم سرنوشت شومی در انتظارم است، اما چون می‌دانستم کاری از دستم ساخته نیست تلاش می‌کردم به ظاهر ترس و دلهره ام را پنهان کنم. بالاخره صدای موسیقی‌های هوس آلود در حالی در فضای باغ پیچید که همه حاضران بدون اراده وارد صحنه رقصی در وسط سالن می‌شدند. هر دختر و پسر جوانی با هرکسی که دوست داشت می‌رقصید. در این میان وقتی ستار دستان مرا رها کرد و با دختر دیگری مشغول رقص شد «قدیر» (برادر ستار) دستم را گرفت و با هم رقصیدیم. چند ساعت را به صورت مختلط در آن فضای گناه آلود به گونه‌ای سپری کردیم که انگار همه به یکدیگر محرم بودند. ساعاتی از بامداد گذشته بود که بعد از صرف شام ستار و قدیر مرا سوار خودرو کردند تا به منزل برسانند، اما ناگهان مسیر حرکت را تغییر دادند و مرا به مکان نامعلومی بردند، درحالی که از چشمان هوس آلود و شیطانی آن‌ها وحشت کرده بودم به زور مقدار زیادی مشروبات الکلی به من خوراندند تا جایی که بی هوش شدم. وقتی مدتی بعد به هوش آمدم فهمیدم که ستار اجازه نزدیک شدن برادرش به مرا نداده بود، زمانی که احساس کردم ترس آن‌ها بعد از به هوش آمدن من فرو ریخته با ترفندی خاص به آن‌ها قول دادم که اگر آن شب مرا رها کنند شبی دیگر نزد آن‌ها می‌روم. با این وعده ستار از خودرو پیاده شد و از قدیر خواست مرا به خانه برساند، تازه داشتم نفس راحتی می‌کشیدم که ناگهان قدیر خودرو را در تاریکی شب کنار کشید و قصد تجاوز به مرا داشت. وقتی مقاومت کردم به شدت کتکم زد و عفتم را از من گرفت.

او سپس درحالی مرا کنار خیابان رها کرد که از شدت خجالت و شرمندگی توان رفتن به منزل را نداشتم، این بود که در یک تصمیم ناباورانه و احمقانه و با خوردن چند قرص دست به خودکشی زدم و دیگر چیزی نفهمیدم و زمانی به هوش آمدم که در بخش مسمومان بیمارستان امام رضا (ع) بستری بودم. پدر و مادرم از این که چشمانم را باز کردم خیلی خوشحال بودند، اما من از شدت شرم نمی‌توانستم به چشمان شان نگاه کنم. بالاخره با شرمساری ماجرا را برای خواهرم بازگو کردم و این گونه با شکایت از آن دو برادر پرونده‌ای در کلانتری تشکیل دادم. شایان ذکر است رسیدگی به این پرونده با توجه به ادعاهای دختر جوان با صدور دستوری از سوی سرهنگ باقی زاده حکاک (رئیس کلانتری میرزا کوچک خان) در دایره اطلاعات کلانتری آغاز شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع:خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 69
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    این همه نتیجه شوهر ندادن دحتران در زمان مناسب و به فرد مناسب. خودش می رود دنبال مرد زندگی و این یعنی فاجعه. صد البته نتبیجه خخیانت سرمایه داری در استخدام دختران جوان و سوء استفاده از آنها برای فروش کالا.
    • ناشناس IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      7 97
      خیلی می فهمی مواظب خودت باش
    • ناشناس IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      5 76
      خیلی می فهمی مواظب خودت باش
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      6 90
      جناب دکتر تفکرات قرون وسطاییت برای خودت... .
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      57 7
      در تمام طول ماجرا اثري از خانواده و مادر و پدر دختر ديده نميشود!!! جالبه صبح روز ماجرا بعد از فاجعه نميخواسته بره خونه وگرنه صبح رفتن خانه براي ايشان وخانواده موردي نداشته !!! واقعا در خانواده ها چه ميگذرد؟
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      38 2
      بسیار موافقم قدیما یکی خیلی دیر ازدواج میکرد معمولا رفتارای نامعقولی ازش سر میزد میگفتن شهوت زده به مغزش و به لحاظ پزشکی این دقیقا درسته چون هیچی جایگزین روابط زناشویی سالم نمیشه و اون آرامش روانی رو به ادم نمیده در نتیجه شهوت از راه درستش تخلیه نمیشه همش فرد بهم ریخته اس
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      23 3
      ناشناس اولی که جواب داده، ولی شما خودت چیزی نمی فهمی.
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      29 0
      ۰۹:۰۴ اتفاقا قرون وسطایی تویی مثل کلیسای اون دوره که کسی حرفی میزد به مذاقش خوش نمیومد میگفت حرفتو واسه خودت نگه دار چون با ظاهر کتاب مقدس نمیخونه وگرنه گالیله درست میگفت ولی امثال تو منفعشون حکم میکرد که راه رو بر حرف حق و علم ببندن
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      37 7
      دختر خوب اون عفتی تو میگی ازم گرفت راحت قابل ترمیمه ،عفت شما سه سال پیش با اولین لبخند بی مورد لک بر داشت.خواهش میکنم دخترای وطنم در امر ازدواج هنوز هم هیچ کسی به اندازی خانواده به شما کمک نمیکنه و دلسوزتر نیست گول شیاطین انسان نما را نخورید.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    62 6
    سلام من مشهد زندگی میکنم واقعا مشهد چهره یک شهر مذهبی ومعنوی را از دست داده ومتاسفانه فساد و فحشا و اعتیاد به وفور دیده میشه وهیچ مسئولی هم پاسخگو نیست
    • کارگر IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      18 13
      نه اینکه کل مملکت گلستونه این خبر ها حاصل بیش فعال بودن خبرنگار روزنامه خراسانه که همش هم از قضا تو واحد مدد کاری کلانتری میرزاکوچک خان مشهد اتفاق می افته. عادت روزنامه خراسان اینه که همش نق نق بنویسه.صد رحمت به مجلات زرد .همش دنبال مطالب این مدلیه.
    • ناشناس IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      6 5
      جدی ؟ چرا ؟ علت اینکه یک شهر مذهبی اینجوری میشه چیه ؟ می دونی ؟ برای ما هم میگی ؟
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      2 0
      دوستی با افراد ناباب یعنی برباد رفتن آبرو و حیثیت.اگر شرم و حیا داشته باشیم هرگز آسیب نمی بینیم.
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    36 0
    مسوولان لطفا نظارت کنید زیر پوسته مذهبی شهر چه اتفاقاتی می افتد.
  • ماریه IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    26 3
    همه کاری را خودت انجام می دی بی بند باری خودت وخانواده ات را حساب کن
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    38 21
    بله. چشم مسئولین روشن. در ایام کرونا و پارتی و بساط مشروب در مشهد. به خدا، عوض جنگ افروزی و خصومت دائم با این و اون عربستان و امارات و با ترکیه، به فساد چشمگیر داخل بچسبید. پایه های درون مستحکم باشه احدی نمی تونه برای ایران شاخ بشه. شما موظفید با ملتهای مسلمان حتی واسه حفظ ظاهر هم که شده فرمالیته، در حال آرامش باشید. نتیجه ول شدن امور داخلی اینه. تازه مشهد یه نمونه هست. شیراز و تهران و اصفهان فاجعه هست.
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      11 11
      اشنباهی مثبت دادم
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      12 0
      الان خود کره جنوبی و مالزی و اصلا خود آمریکا که مرکز تجاوز فحشا هستند چه مشکلی با همسایگانشان دارند؟
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      2 7
      ۱۲:۳۵ . مثبتی که دادی دستور وجدانت بود. خخخخخخخخ . اما جواب که نوشتی کار نفس اماره و تبعیت از یه فکر جامد بود. همون مثبت درسته وجدانا امور داخلی بهم ریختست و فساد باب شده .
    • به 16:41 IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      4 0
      اگر بروند جلوی فساد را بگیرند باز تو می آیی و می گویی به شما مربوط نیست دوست داره آزادیه یا تنه ودشسه دوست داره بفروشه
  • علی مشهدی IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    31 0
    مشهد ما چه خبره ………!؟! از آقا و مولایم امام رضا (ع) خجالت نمی کشید…!؟! بعضی ها باید شرمنده اعمال و رفتارشان باشند نزد امام رضا (ع) …… وقاحت و بی حیایی و معصیت آن هم در مشهد ………!؟!؟ چرا مایه خجالت شهروندان خوب مشهد میشوند بعضی ها……؟؟؟
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    33 4
    بادقت مطلب را خواندم وقتی می گوییم خانواده نقش مهمی درتربیت فرزندان دارند اینحاست..،خانواده ای که دختر جوان خود را به امان خدارها کنند بایک نامحرم به شهرستان وپارتی های مختلط شبانه برود فقط وفقط مقصر اصلی خانواده ودختر است.دختری که با تربیت درست ودرمون بزرگ بشه وسنگین باشه وجلف بازی نکنه وپوشش مناسب ومحجبه باشد مگرمردی می تونه چپ نگاهش کنه..بنده شاهد بودم تقریبا یک سال پیش یه پسر ازپهلوی دختر جوونی رد میشد یه متلک بهش زد دختره با کیف کوباند توصورتش..خداوند به انسان عقل داده با پای خودت رفتی توتله به چه اعتمادی به قول خودت سال ها بایه نامحرم گشت وگذارواقعا برای چنین خانواده هایی متاءسفیم..که چنین فرزندانی را به حال خود رها می کنند وموقعی بخودشون میان که ابروی خانواده ای رفته..پشیمونی چه سود!؟
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    21 1
    موسیقی هوس آلود!!1؟
    • GB ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      12 1
      تمام چیزهایی که در اون پارتی بود هوس آلود بود، به جز این دختر خانم و لباس و آرایشش
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    26 0
    زنها ودختران این مدلی خودشان رو میزنن به اون راه، حالا هرچقد بهشون بگی حجاب براشون مصونیت میاره قبول نمیکنن. آخه وقتی طرز پوشش دلبری میشه چرا اینکار و میکنن بعداز ترس هم میگیرم. معصومه تهش چی میشه؟ یک پسر برای هوسش میمونه سالها صبر وبرنامه بریزه بیخود بهش اعتماد داشتی؟همه چی رو عادی جلوه میدن بی غیرتی بیداد میکنه
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    26 1
    .... و عفتم را از من گرفت. عجب ! بعد از سه سال مگر عفتی هم مانده بود؟! ظاهرا برای این افراد باید یک فرهنگ لغات جدید نگاشت. خداوندا! همه ما رو عاقبت بخیر بفرما.
  • حسن IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    13 0
    مشرق دمت گرمو كه اين حوادث را مي نويسي تا مردم روشن بشن
  • مصطفی IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    12 0
    مشهد چه خبره ؟ همش خبرای بد ازش میاد
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    18 0
    این پاساژام اکثرا محیط خیلی خیلی فاسدی پیدا کردن
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    18 0
    شوخیای ظاهرا معمولی و بگوبخند با زن و مرد غریبه هیچوقت نتیجه ای جز ناآرامی و پشیمانی به دنبال نداشته چقدر شوخی شوخی با زندگی و آینده خودشون بازی میکنن بعضیا
  • محمد جوادی IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    17 3
    این دختر ... هر چه گفت دروغی بیش نبود سه سال با ستار صمیمی بوده و هیچ هتک عفتی برایش رخ نداده و شما هم حق پوشش چنین جعلیاتی را به خودتان ندهید مشهد غرق در فساد شده
    • US ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      0 0
      فکر می کند وقتی خودش مابل به انجام .... بوده بی عفتی نبوده ولی وقتی به زور .... شده بی عفتی شده ولی قول دوستان دختر خانم شما3 سال پیش بی عفت شدی
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      1 0
      شاید فقط صندوقچه رو ستار باز می‌کرده و گاو صندوق رو قدیر باز کرده
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    22 0
    دنبال هوس رفتن همینه، حالا از این ها برای چی شکایت کردی؟ مگه خداوند مهربان نفرموده با نامحرم در حد ضرورت می تونی صحبت کنی اون هم نه به صورتی که دلبری کند؟ این نتیجه ی هوسبازی و بی دینی خودت هست، باید از خودت به خودت شکایت کنی.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    17 1
    همون بهتر که رفتی قرص خوردی و ای کاش مرده بودی،احمق سه سال بوالهوسی و خوش گذرانی کردی و فکر این روزها رو هم باید میکردی،بعضی از خانم ها واقعا حق شونه هر بلایی سرشون بیاد
  • علی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    9 1
    چرا مشهد این طوری شده؟
    • محمود IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      5 5
      دوستان من تهرانی هستم ولی برای کار فعلا ساکن مشهدم ، در این شهر هم مثل همه شهرهای بزرگ در طی این سالها فساد و جرم رشد داشته ولی این طور نیست که غرق این مسائل باشه ، البته ریشه یابی علت این اتفاقات ما رو مثل خیلی مباحث به بی خیالی مسئولین سیاسی و اقتصادی میرسونه
    • به محمود IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      0 1
      ببین بچه تهرونی یک بار برو بالا شهرتون ببین بعد بیا از وضعیت اقتصادی وسیاسی بگو ثروت باعث طغیانه اون دختری عکس های... میذاره در فلان خانه ها فقیر نیست اتفاقا فساد مال شما پولداراست مسولین مشکل دارن چون احمق هایی مثل تو هستند که اگر مسولین بخوان حلش کنند میگویید به شما مربوطنیست دوست دارن زندگی شخصسیشونه خخخخخخخخخخخخخخخخ تن خودشه دوست داره
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    19 0
    چرا این دخترها نمیخوان درک کنن این موضوعو بابا به پیر به پیغمبر پسریکه پارتی دعوتت می‌کنه ویا مکان خلوط تورو برای زندگی نمی‌خواد فقط برای هوس وعشقو حالش میخواد وصدرصد ولت میکنه،چون خودشونو اینطور توجیه میکنن که دختر اگر عفت داشت خودشو ارزون نمیفروخت ،ویا دختریکه هجبو حیا داره با پسر جماعت تو مکانهای مختلف نمیره این توجیه پسراست برای خودشون ودختریکه برعکس این عمل کنه انگهای زیادی بهش میزنن وحتی دیده شده ازشون فیلم وعکس میگیرن تو رابطهاشون ودخترو تهدید میکنن اگر تو رابطه باهاشون ادامه ندن عکسو فیلمو پخش میکنن پس لطفاً مراقب باشید فریب شیطان صفتهارو نخورید،توروبخدامشهد شهر مقدس آقا امام رضاست اونجا دیگه نه.....
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      8 0
      احسنت. خدا پدر و مادرت رو بیامرزه. گل گفتی واقعا
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      6 0
      خوب دختر هم‌مثل پسر هست که دنبال دعوت پسر میره وگرنه دختر خوب بدنبال دعوت پسر تا پارتی و ...نمیره!
  • جوجه تیغی بدنساز IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    10 5
    احمق قرص نباید میخوردی. تو که وسط خیابون بودی خودتو راحت میتونستی بندازی جلوی تریلی
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      5 4
      وااااااای باز تو اومدی. چند وقت مشرق نبودی خیلی بهتر بود
  • ناشناس IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    8 5
    بدرک که این بلاها به سرت اومده دختره هوس ران
  • مهدی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    10 0
    آخرش که دیگه فهمیده نه راه پس داره نه راه پیش گفته دیگه عفتم رفت
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    9 0
    اون زمانی که با نامحرم خوش گذرونی میکردی، باید به فکر عفّتت بودی. البته هنوز همه چی تموم نشده؛ خدا راه توبه و بازگشت رو باز گذاشته.
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    14 1
    پارتی شبانه این کار را نکرد حماقت و بی بندوباری خود این دختر اینکار رو کرده اول دختره رو محاکمه کنید بعد اون ۲ ابلیس را
    • احسنت AU ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      5 1
      احسنت
  • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    5 8
    هردو برادر رو اعدام کنید حکم همینه تاوان دختر از بین رفتن عفتش بود و تاوان اون دونفر هم باید اعدام باشه آبروی یک خونواده از بین رفت و یک دختر خراب به جامعه تحویل دادن اینطور پیش بره و حکومت فکری بحال این خرابکارها نکنه جامعه پر از فساد میشه و مسولش هم قاضی ها هستند که حکم آزادی این جوانارو میدن که بعد شجاع تر بشن و برن دوباره راه مسخر بازی بگیرن و باید اعدام بشن و درس عبرتی بشه واسه بقیه
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      2 0
      دخترک بی حیارا اعدام کنید
  • ۰۰۰۰ IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    14 2
    وقتی ماهواره به خانه ها امد وقتی راحت لب گرفتن زن ومرد را دید جلوی بچه هایتان دید وقتی مال حرام به خانه ها امد وقتی خود پدر یه اتفاقی افتاد انقدر وای اوی می کنید بچتون میگه به جهنم هرحرفی که دارم پیش یه کی دیگه می زنم بعد ۱۰ یا ۱۵ سال پیش انقدر سایت های پورنو نبود اینقدر ارایش کردن خانم ها نبود مانتوی جلو باز نبود وقتی پسر یا دختره ۱۵ یا ۱۶ ساله رو بچه حساب می کنید همین میشه وقتی خیلی پسر یا دخترها از ۱۱ سالگی خودارضایی رو شروع می کنند همین میشه با بچه های خودتان رفیق باشید نه اینکه یه چیز گفت داد بیداد راه بندازید همه می دونیم وضع مالی الان خوب نیست یه کاری کنید بچه ها هر چیزی که تو دلشان هست به شما بگن بعضی ها فکر می کنند یه رشوه گرفتن هیچی نمیشه ولی میشه مال حرام به خانه هایتان نبرید باعث نابودی خانواده میشه بیشتر اینها به خاطر هنوز پچه هست خبر ندارید چه خبر پدر مادر ها تو ۲۰سال پیش گیر نکنید وقتی یه سگ می گیرید میگید تنها نباشه ولی به دختر یا پسر خودتون میرسه میگید هنوز بچه است مهمتر از اینها خدا و امامان را از یاد نبرید
    • DE ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      7 1
      گل گفتید. خدا حفظتان کند.
  • محمد ثانیا IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    8 2
    امیدوارم این دو برادر حیوان صفت تقاص سختی پس بدهند.. مسئولین محترم ..مشهد در حوزه اجتماعی نیاز به آموزش های جدی دارد آمار جرم و جنایت خاصه در حوزه خانواده در این شهر بسیار بالا رفته
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      6 1
      باسم مردونه اومدی باز مرد مقصره وشیطان صفت شد وزنه مظلوم ای فمنیسم .....
  • کوروش IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    8 2
    میخواستی نری کسی اجبارت نکرده امروزهمه حتی گوسفندها میدونن توی پارتیها چی میگذره شما هم میدونستی وقتی پدر و مادرتو میپیچوندی و دروغ میگفتی مطمئنا خودت میفهمیدی داری چه غلطی میکنی دست اون تجاوزگر هم درد نکنه الان گوسفندانی مثل تو هستن که داستان ترو میشنوند همین حالا دارن پدر و مادر رو میپیچونن و فکر میکنن فاجعه فقط باعث نابودی همسایه هست٬ سزای آدمای دروغگو همینه
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    14 0
    این خانوم خودش شیطان درس میده با پسره هر غلطی کرده حالا میگه عفتم گرفتن تو عفتت کجا بود
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    7 2
    چشمت کور.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    8 1
    همیشه اولش خوبه ولی اخرش مرده ظالم میشه و دختره مظلوم..!!!!!!
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    4 0
    این نتیجه عدم آموزش مناسب خانواده ها در زمینه. مذهبی و روابط اجتماعی به فرزندان خود وعدم کنترل مناسب آنها است .
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    5 0
    عفتم را از من گرفت. !!!!! این دقیقا یعنی چی؟ تو با طرف جاهای خلوت می رفتی. باهم شهرستان می رفتین بعد عفت هم داشتی؟ یا من عفت را می فهمم یا این ای خانوم. هیچکس نمی تونه عفت کسی را بگیره. اگر به دختری تجاوز بشه عفتش نرفته مورد تجاوز قرار گرفته. عفت هر آدمی دست خودشه.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    6 0
    حیف اسم دختر! این آدما اکثرا دروغگو هستند تازه فهمیده ازش سوء استفاده شده و داره بهش خیانت میشه مرده با هزار تا دیگه هم هست و محاله اینو بگیره یهو صداش درآمده و گر نه دختر پاکدامن لباس نجیب می پوشه با نامحرم هم در و دل نمیکنه و اسرار شخصیش رو لو نمیده مثل آدم حسابی آبرومندانه به یک مرد پاک شوهر میکنه، میره اگه این دختر خوبی بود پاشو تو پارتی نمیذاشت دختر عفیف که پارتی نمیره، مشروب نمیخوره، با غریبه رفیق بازی نمیکنه، پارتی جای بدکاره هاست اینو همه مردم از بد و خوب میدونند یک جوری میگه پارتی انگار رفته مسجد عبادت کنه خیلی هم پاکدامن بوده مورد تعدی واقع شده حالا شاکیه؟! حتما پسر خر پوله میخواد چند میلیونی پیاده اش کنه اینا دوره دیده هستن، عفیف کجا بود!؟
  • حسین IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    5 0
    حق هر دختری هست که خودشون رو به لباس و چیزهای دیگر می فروشن
  • CA ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    1 0
    قرص از کجا آورد تو اون شرایط؟!
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    1 3
    جوجه تیغی خدا خیرت بده نسخه خوب به پیچ خودکشی خودش گناه کبیره ست..
  • DE ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    8 0
    پارتی شیطانی زندگی‌ام را ویران کرد و عفتم را گرفت// حالا هزاربار به این جوونها بگو پارتی بازی خوب نیست بازم میرن پارتی بازی میکنند. حالا چرا ناراحتی اینقدر مردهای بیغیرت هستند باهات ازدواج کنند که مثل همونهاییکه که فکر میکنند اگر با پدرو مادر و دسته گل و آداب بری خواستگاری قرون وسطاییه.اصلا خداوند میفرماید برای نپاشیدن زندگی زناشویی از هم مومن با مومنه و فاسد با فاسده و بیغیرت با بیغیرت ازدواج کنه چون بهم میخورن بایستی باهم بخورن.
  • آرا DE ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    1 0
    این اتفاق شوم؛ از نتایج روی گردانی از زندگی بدون دین است و دیر یا زود به این موضوع ختم می شود. عدم پایبندی به اصول دین و مذهب و بی بند و باری حتما منجر به این فجایع خواهد شد. شک نکنید
  • زخم خورده IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    اینقدرقتل اسان شده که کسی ترس نداردوبه خودشون اجازه قتل وحشتناک میدهندوابای ندارندواقعا کنترل ازدست مقامات خارج شده همه جاالوده شده چرااین چنین شدیم چرادستخوش اینگونه حوادث شدیم یجای کارمیلنگه یاازسیری زیاده یاازگشنگی هرچه هست اخلاق نابودشده
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    1 0
    سلام.امیدوارم،حداقل حداقل،نتیجه این اعمال و رفتار زشت،بازگشت خود دختر،به خود و توبه نصوح و انجام واجبات الهی باشه..دوری کردن از محرمات باشه.و خیلی ها متوجه باشن،که وقتی تاریکی باید،دیگه به هیچ وج معلوم نیست چی بشه! اما قطعا ضربه اش هم میخورن.
  • رضا IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    فورا اعدامشون کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس