کد خبر 1158429
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
ربیعی: بازی با سپاهان تاکتیکی خواهد بود/ انتظار انصاف بیشتری در برنامه‌ریزی مسابقات داریم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد که در برنامه‌ریزی مسابقات انصناف بیشتری در حق تیمش به خرج داده شود.

به گزارش مشرق، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سپاهان اظهار داشت: خیر مقدم به تیم سپاهان می‌گویم فکر می‌کنم نیازی به معرفی تیم حریف نداشته باشیم. رفته رفته در تلاش هستیم تا تیم شویم و باید بتوانیم زودتر پروژه‌مان را جلو ببریم. مطمئناً فردا بازی تاکتیکی خواهد بود و تیم ما نیز از لحاظ روانی آماده است. فشاردگی زیادی در بازی‌ها بوده و برای همین درخواست داشتیم این بازی با ٢4 ساعت تاخیر برگزار شود ولی موافقت نشد. درست است که از این تصمیم تمکین می‌کنیم ولی گلایه هم داریم. هنوز برنامه بازی هفته بعد سپاهان اعلام نشده و می‌شد این بازی با تعویق بیفتد. 

وی عنوان کرد: در این فرصت کوتاه نتوانستیم به خوبی تمرین داشته باشیم و مدام در حال رفت و آمد هستیم و خود ما نیز مشکلات سخت‌افزاری داریم. چمن مصنوعی داریم و مدام از چمن طبیعی به روی مصنوعی می‌آییم. امیدوارم در برنامه‌ریزی مسابقات مقداری اصناف بیشتر در حق تیم مس رفسنجان وجود داشته باشد. 

سرمربی مس رفسنجان گفت: نگاه هواداری برای من مهم است ولی هدف ما نباید گم شود. هدف ما برای لیگ برتر مشخص است درست است در برخی بازی‌ها امتیاز کامل بگیریم ولی روند کیفی خوبی داشتیم. هفته گذشته نساجی را شکست بدهیم و می‌توانیم اینطور فکر کنیم که در دو بازی به جای اینکه شکست خورده‌ایم مساوی کرده‌ایم و مقابل نساجی هم در قائمهشر مساوی کرده‌ایم که سطح امتیاز همان می‌شود. 

ربیعی اشاره کرد: ما باید سعی کنیم تیم را در لیگ حفظ کنیم و این مهمترین هدفی است که یک تیم تازه لیگ برتری باید دنبال کند. چون همه تیم‌های لیگ برتری از لحاظ ساختار و تجربه آماده هستند. ما روی روند خودمان کار می‌کنیم و فکر می‌کنم مس رفسنجان نشان داده می‌تواند یک تیم محکم و قوی باشد. 

وی اشاره کرد: بازی با سپاهان سخت و دشوار خواهد بود ولی باید ببینیم کدام برنامه ما به بار خواهد نشست. برای این بازی یکی دو بازیکن خودمان را در اختیار نداریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس