به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: پروژه بزرگ و مهم ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح ، امروز به پایان رسید.

قبلاً اعلام کرده بودم تا پایان آذرماه پروژه عظیم ادغام بانکهای انصار مهر اقتصاد-حکمت-قوامین و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه نهایی خواهد شد.صبح امروزبابرگزاری مجمع بانک انصار، آخرین بانک نیز در بانک سپه ادغام شد.

پروژه ادغام این 6 بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیمی بودکه باپشتکار ومدیریت دقیق همکارانم درحوزه نظارت بانک مرکزی، همراهی صمیمانه و خوب بانکهای ادغامی ، ستاد محترم کل نیروهای مسلح ، وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران تلاشگر بانک سپه در طول 2/5 سال به سر انجام رسید .

انجام این پروژه ،یکی از مهمترین برنامه های اصلاح نظام بانکی بود، که با تدابیر مقام معظم رهبری وتأکیدات ریاست محترم جمهور باجدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خداوندبه نتیجه رسید.ازتمام عزیزانی که دربه ثمر رسیدن این کار بزرگ همراهی کردند،قدردانی می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • یکی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    8 0
    فقط برای تابلو سازها خوب شده که تابلو ها رو عوض میکنن و الا سیستم همونه... الان برید یکی از شعبه هاش انجام نمیدن و میگن نمیشه برو شعبه خودت
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      4 0
      احتمالا برا کنترل بیشتر روی تراکنش های نیروهای مسلح و ... این کار انجام شده چرا بانکهای دیگر ادغام نمیشن؟.FATF
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    1 0
    اگه برای همه چیز انقدر پیگیر میبودین خیلی خوب بود. به خیال خودتون مردم با این کار پولاشون رو از بانک وابسته به نیروهای مسلح میکشن بیرون و میارن تو بانکای دولتی و خصوصی اما کور خوندین ما اگه ضرر هم بدیم پشت ثامن و انصار رو خالی نمیکنیم.
  • جواد IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    3 0
    سلام سوال از وزیر محترم پس حق الناس مردم چه می شود یعنی حقوق سهام داران این بانک ها چه می شود و با چه قیمتی محاسبه خواهد شد با ارزش دارایی های چند پیش یا براساس ارزش روز. این حق های سهامداران خورد واقعا خوردن دارد؟
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    7 0
    قدمی در جهت FATF برای آنکه مثلا بانکهای ما را به اتهام وابستگی به نظامیان ما - چون سپاه ما از نظرشان تروریست است!- تحریم نکنند! ذلت به توان ذلت می شود نکبت
  • مجید IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    0 0
    خب علی برکت الله
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    1 0
    درود بر رهبر معظم انقلاب که خطر ربا در نیروهای مسلح رو گوشزد کردند و بموقع هم عمل شد. اما چرا سخن از محدودیت نیروهای مسلح میاد، اصلاحاتچیا با سر می دَوَند تا کار با سرعت تمام پیش بره؟! رهبری در سیاست های کلی نظام ، درمورد بانک فرمودند بانک های خصوصی به بخش عمومی و دولتی واگذار بشه، اما حاصلش کو؟! چرا جلوی سپرده گذاری بانک ها پیش هم گرفته نمیشه که خود این امر باعث جهش نقدینگی میشه؟! رهبری فرمودند بانک ها غلط میکنند بنگاه داری میکنند، شما ها چه کردید جنابان مسئول چه اصلاحطلب و چه اصولگرا؟!
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    0 0
    از مشرق تقاضا دارم درباره ادغام بانک های نیروهای مسلح در بانک سپه(دولت) گرارش ویژه تهیه کند
  • بنده خدا IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    4 1
    به والله قسم این کار اشتباه در اشتباه بود. بانک سپه پاسخگوی حقوق و مزایای این حجم از کارمندان ادغام شده نخواهد بود. الان در بوق و کرنا کرده اید و افتخار میکنید اما پس از یکسال خواهید دید که چند نفر از نیروهای بدبخت این بانک ها تعدیل نیرو شده و بیکار خواهند شد. شما میخواهید پنج بشکه آب را در یک لیوان جا بدهید.
  • مسعودی IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    2 0
    سلام خسته نباشید واقعا ادغام این چند بانک خیلی کار اشتباهی بود ما خانواده بانک مهر اقتصاد هستیم از این وضع ناراحت هستیم مزایای این کارکنان خیلی کمه واقعا همسر من با حقوق ۳ میلیون جوابگوی خانواده نیست با توجه به اینکه کارکنان سپه کمترین دریافتیشون ۱۰میلیون میباشد خواهشمندم به داد کارکنان مهر اقتصاد برسید واقعا بهشون ظلم شده
  • جهاندار نوروزی IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 0
    به نظر من هیچ برنامه ای برای ادغام نداشتند و کار بسیار بیهوده ای بود
  • کارمند بانک مهراقتصاد IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 0
    آقا ادغام کردید مبارکتون باشه اما به چه قیمتی به قیمت بیچاره کردن کارمندا. این چه ادغامیه که ما باید ماهی ۲میلون بگیریم و کارمند بانک سپه ۷ الی ۸ میلیون بگیره. این چه ادغامیه؟ مسئولین فقط میخوان بگن ما اینکار رو کردیم خب به چه قیمتی. فقط بگین انجام شده.بیاین حق و حقکق هارو درست کنید اگه مردش هستید
  • محسنی IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    1 0
    اقای همتی برای بانکهای خصوصی که در ان هرروز دزدی ویا پر کردن جیب خود یا آقازاده را پر میکند خوب است فکری شود
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    1 0
    هدف اولیه چه بود حالا چرا ادغام شد این همه نیرو چه میشود تو هر خیابان که میری یه تابلو سپه چقدر پول مملکت رو هدر کردن برای تجهیز حالا ؟؟خدا از مسببانش نگذرد و بر عمر خدامان صدیق بیفزاید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس