ماجرای استعفای عجیب در هیأت بیلیارد بوشهر/ سکوت وزارت ورزش مقابل سقوط یک فدراسیون

رئیس هیأت بولینگ بیلیارد و بولس بوشهر با فشارهای مستقیم و غیرمستقیم رئیس فدراسیون از سمت خود کناره گیری کرد که شائبه برانگیز شده است.

به گزارش مشرق، پس از افشاگری جمشید جان‌نثار، رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد چهارمحال‌وبختیاری از وضعیت شگفت‌انگیز فدراسیون بیلیارد مبنی بر تخلفاتی از جمله از فاکتورسازی و محرومیت رئیس فدراسیون به دستور قضایی، حالا شاهد اتفاقی عجیب تر در بوشهر بودیم.

میثم خرمایی‌پور، رئیس هیأت بولینگ بیلیارد و بولس بوشهر در روزهای گذشته از سمت خود کناره گیری کرد و دلیل این اتفاق را هم فشارهای مستقیم و غیر مستقیم هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون اعلام کرد.

وی در مورد علت کناره گیری اش از ریاست هیأت اظهار داشت: به دلیل فشارهایی که به من و مدیران استان از تهران وارد شد، مجبور شدم از سمت خودم استعفا کنم. برای اینکه این موضوع رخ ندهد، حدود یک سال مقاومت کردم اما در نهایت از سمت خودم کناره گیری کردم.

بیشتر بخوانید:

برکناری ناجوانمردانه در بیلیارد برای گرفتن رای دادگاه!

رئیس مستعفی هیأت بولینگ بیلیارد و بولس استان بوشهر گفت: مخالفت‌هایی که با رئیس فدراسیون در خصوص تخلفاتش داشتم و گزارش سازمان بازرسی کل کشور باعث این فشارها شد. یکسری از این تخلفات مربوط به بوشهر بود. پول‌هایی که از ما گرفته بودند و پس نداده بودند به همراه جعل امضای بازیکنان ما از این دلایل آن بود.

خرمایی پور خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون از من خواست که از او حمایت کنم، اما قبول نکردم و گفتم تا زمانی که دادگاه تکلیفش را مشخص نکرده، هیچ حمایتی انجام نمی‌دهم. وی از طریق برخی افراد که نمی‌دانم چه کسانی هستند، مدیران استان را تحت فشار قرار داد و نامه عزل من را زدند. پس از کش و قوس های فراوان مجبور شدم استعفا کنم و دلایل آن را نیز در نامه ام عنوان کردم.

وی تصریح کرد: تنها من از این شرایط ناراحت نیستم، بلکه هیأت‌های دیگر هم با اسکندری مخالف هستند، اما رئیس فدراسیون سعی می‌کند که همه را با یک شیوه ناجوانمردانه از میدان خارج کند. با این شرایط با وجود تخلفاتی که دارد می تواند در آینده رای مثبت دادگاه را بگیرد و همچنان رئیس فدراسیون بماند.

برخی از روسای هیأت های بیلیارد اعتقاد دارند که می خواهند کار کنند، اما به هر قیمتی این موضوع ممکن نیست. آنها مدعی هستند که چون برخی هیأت ها به اسکندری رای نداده اند، حالا او دلش نمی خواهد با آنها همکاری کند. دو دستگی عجیبی در فدراسیون ایجاد شده و این موضوع به این رشته ضربه جدی زده است.

از دیگر نکاتی که برخی مسئولان استانی درمورد رئیس کنونی فدراسیون بیلیارد می گویند این است که روزی که اسکندری به کار برگشت، قرار بود مجمع استان فارس برگزار شود، اما وی نامه زد که برگزار نشود. اینکه چطور با این حجم از دو دستگی می توان برای رشد و ارتقای این رشته در ایران، آسیا و جهان قدم برداشت موضوعی است که شاید رئیس فدراسیون بهتر از هر شخص دیگری بتواند به آن پاسخ دهد. موضوع نگران کننده تر در این بین سکوت و بی تفاوتی وزارت ورزش نسبت به اتفاقات این رشته است که آن را در آستانه سقوط قرار داده.

اگر مسئولان وزارت ورزش به درستی وارد این داستان شوند، حاشیه ها کنترل شده و فدراسیون بولینگ و بیلیارد روی ریل پیشرفت قرار بگیرد، اما متاسفانه مسئولان در وزارت ورزش خود را به بی توجهی زده و هیچ واکنشی نسبت به اتفاقات این رشته ندارند. این در حالی است که خانواده بولینگ و بیلیارد تاکنون بارها در اعتراض به شرایط این فدراسیون مقابل وزارت ورزش تجمع کرده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    1 0
    لطفا ننویسید وزارت ورزش، بنویسید وزارت پرسپولیس چون آقای وزیر هیچ دغدغه ای جز پرسپولیس ندارد.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    1 0
    این بابا نابودگر ورزش وجوانان بود معلوم نیست که کدام لابی پشت سرش است که با این همه افتضاح یکی نیست از جاش تکانش بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس