کد خبر 1157438
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
بوفون پس از ۳ سال اعتراف کرد

دروازه‌بان ایتالیایی اعتراف کرد که در دیدار برگشت پاری‌سن‌ژرمن مقابل منچستریونایتد از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشتباه بزرگی کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، دوران جانلوئیجی بوفون در پاری‌سن ژرمن کوتاه بود (یک فصل) اما خیلی روی دروازه‌بان ایتالیایی تاثیرگذار بود. او در یک مصاحبه اعتراف کرد هنوز هم به خاطر یکی از شکست ها تاسف می خورد. 

آن دیدار از مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۱۹-۲۰۱۸ برابر منچستریونایتد برگزار شد. شاگردان توماس توخل در پارک دِ پرنس با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شدند  و از این رقابت ها کنار رفتند. بوفون درباره آن شب گفت: هفته ای سه یا چهار بار به این بازی فکر می کنم و زمانی که از خواب بیدار می شوم خیلی احساس تاسف می کنم. 

بیشتر بخوانید:

ادامه رکوردزنی مدافع رئال/راموس از رکورد بوفون عبور کرد+عکس

دروازه‌بان ایتالیایی در ادامه اظهار کرد: مطمئن بودم در آن سال به فینال می‌رسیدیم. در منچستر یک بازی خوب را به نمایش گذاشتیم (پاری‌سن ژرمن ۲ بر صفر یونایتد را شکست داد) و قدرت خود را نشان دادیم. متاسفانه خودم را در یک اشتباه باورنکردنی مقصر می دانم. نباید با توجه به تجربه ای که داشتم چنین اشتباهی را مرتکب می شدم.

دروازه‌بان یوونتوس افزود: تصور می کردیم بازی دوم ارزشی ندارد چون در دیدار رفت با دو گل پیروز شده بودیم. آن ها در بازی برگشت تنها دو بازیکن اصلی خود را در اختیار داشتند و ۹ بازیکن دیگر جوان بودند. 

بوفون به یاد آورد در آن شب بازیکنان پاری‌سن ژرمن در رختکن با خیال راحت نشسته بودند و خود را در دور بعدی می دیدند. او در این رابطه اظهار کرد: بوفون همیشگی نبود. نه قدرت داشت و نه انرژی. من هم فکر می کردم صعود کردیم. 

دروازه‌بان کهنه کار ایتالیایی معتقد است از این اشتباهات درس گرفته می شود و مطمئن است چنین اتفاقی دوباره برای PSG رخ نمی دهد. بوفون گفت: پاری‌سن ژرمن تیم بزرگی است و می تواند هر عنوانی را کسب کند. از معدود تیم هایی است که می تواند همه را شکست دهد. با حضور لئوناردو که فرهنگ ایتالیایی دارد چنین ریسک هایی دیگر دیده نخواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس