قالیباف

عضو کمیسیون تلفیق گفت: رییس مجلس طی نامه‌ای به رییس جمهور خواستار اصلاحات اساسی در بودجه ۱۴۰۰ شد.

به گزارش مشرق، رحیم زارع عضو کمیسیون تلفیق، اظهار داشت: محمد باقر قالیباف رییس مجلس طی نامه‌ای به رییس جمهور خواستار اصلاحات اساسی در بودجه ۱۴۰۰  شد.

وی افزود: بعد از ابلاغیه ۲۳ آذرماه رهبری به دولت مبنی بر استفاده حداقلی از منابع نفتی برای هزینه‌های جاری، منابع و مصارف لایحه بودجه ۱۴۰۰ را دچار تغییرات عمده‌ای شدند.

عضو کمیسیون تلفیق  تصریح کرد: در همین راستا رئیس مجلس طی نامه‌ای در تاریخ ۲۵ آذر خطاب به رئیس جمهور، مطابق اصل ۵۲ قانون اساسی، اصلاحات لایحه دولت را مطالبه کردند تا بودجه با درآمدهای پایدار، حداقل وابستگی به نفت و اصلاحات ساختاری بودجه ارائه شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • b GB ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    2 0
    لایحه بودجه 1400 عین بی عرضگی است مرغ چنده الان ؟ ولش کننین 9% کرونایی که بیشتر نداره چاله میدونی
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    واقعا از قالیباف به خاطر این رفتارهای کارشناسانه ش در مواجهه با روحانی خوشم میاد. همه انتظار انتقام رفتارها و گفته های انتخاباتی رو داشتن. ولی اصلا اینطوری نشد. هم از طرف رئیسی و هم از طرف قالیباف
  • مدیر کارآمد ایران IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    1 0
    سلام جناب آقای دکتر قالیباف تا شما خودتان سکان ریاست دولت را بدست نگیرید اوضاع همین است و بس و چیزی با نامه نگاری درست نمی شود. سابقه اجرایی درخشان شما پشتوانه پیروزی شما در انتخابات 1400 است که حتی دشمنان هم نمی توانند آن را رد کنند.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    اصلا آقای رئیسی جمهور به دردی بخور دیگه چرا فقط به فکر کمیته بهای اونا وضعشون از ما بهتره چرا به ما وام یک میلیونی۱۰۰هزارو ندادی ما کار گر بدبختیم لطفا رسیدگی کنید به مام بدید صدای مردمو درنیاری مام جز ایرانیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس