فرصت دوباره به هواداران پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا

کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فرصت دوباره‌ای به هواداران پرسپولیس در قطر داد تا بتوانند در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه حضور داشته باشند.

به گزارش مشرق، با هماهنگی کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فرصت دوباره‌ای برای تماشاگران ایرانی ایجاد شد تا برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم الجنوب بروند.

در پایان مهلت ثبت نام ۵۰۰ هوادار ایرانی و ۵۰۰ هوادار کره‌ای برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، فقط ۱۵۰ ایرانی موفق به ثبت نام شدند که از میان حدود ۲۰ هزار ایرانی ساکن در قطر، عددی ناچیز بود.

با توجه به خواست هواداران ایرانی برای حضور حداکثری در استادیوم، کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این خصوص رایزنی کرد و فرصت دوباره‌ای برای ثبت نام ایرانیان باز شد. از همین رو ۳۵۰ ایرانی دیگر باید تا پایان امشب (پنجشنبه) با رایزن فرهنگی سفارت ایران در دوحه تماس بگیرند و ثبت نام خود را انجام دهند که هواداران پرسپولیس حضور حداکثری در دیدار فینال داشته باشند. این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

همچنین تست کووید-۱۹ صبح روز فینال و از ساعت ۸ در سالن مخصوصی که مجاور استادیوم السد قرار دارد گرفته خواهد شد و پس از پاسخ منفی، بلیت رایگان در اختیار هواداران قرار می‌گیرد تا آنها وارد استادیوم شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 6#4 IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    5 2
    درود بی پایان بر پرسپولیس کبیر و هواداران باغیرتش که 70درصد جامعه فاخر و با شخصیت ایران عزیز هستند / برعکس هواداران تیم های زپرتی که حتی به سایه خودشون هم شک دارن/ انواع بازیکن گرانقیمت مثل رحمتی. نکونام.شجاعی. دزاگه. حاج صفهی. اندو . دیاباته.تیام. ملیچ و شفرها و استراها و..... را نقد خریدن و در اخرش حروم میکنن// و بعضی هاشون گذشته از هر چیز دیوانه وار و متوهمانه دلخوشن به دو تا قالپاق بی ارزش امجدیه و جالب اینکه افتضاح و شرم سقوط به دسته یک هم در همون سال کسب این قالپاق هایبی ارزش و مسخره بود
    • تاج کبیر US ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      3 2
      واقعا متاسفم برای هوادار پرسپولیس پس اگر اینطوره اون جامی هم که تو این 4 سال گرفتین (با حمایت بابا مسعود) قالپاقه واقعا همتون از امثال رسول پناهی حداقل ما مثل شما نیستم که که فدراسیون لنگی حمایتم کنه ما هرچیزی داریم نتیجه ی بازی شجاعانه ی بازیکنانمون بوده اون آدم های بزرگی هم که از دست دادیم مشخص که کیا آزمون گرفتن پس دهنتو ببند شما هم هروقت که دوتا قالپاق بی ارزش گرفتین بیاین با ما کری بندازید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس