کد خبر 1156777
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

به گزارش مشرق، سیدامیر سیاح، کارشناس مسائل اقتصادی در توییتر نوشت:

«رفع تحریم دست دشمن است، خنثی کردنش دست ما»

بهترین جمله درباره تحریم بود.

خبر خوب اینکه از سال ۹۷(شروع دور فعلی تحریم) چندین اتاق‌فکر تخصصی، راهکارهای خنثی‌سازی و عبور از تحریم‌ها را تدوین کرده‌اند که هنوزهم اغلب آنها قابلیت تاثیر دارند.

البته اجرایشان همت می‌خواهد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    10 1
    همت میخواهد و البته قبل از آن نیت خیر! که در این دولت هر دو مفقود است
    • majid CR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      1 0
      همین الان بنده در خارج از ایران بدلیل نداشتن کارت ملی جدید ب حسابم در ایران دسترسی ندارم. اولین خود تحریمی داخلی از خود بانکهای نادان کشور. جالبه برای ایرانیان خارج کارت ملی جدید صادر نمیشه...چطور میبینی :؟
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    2 1
    با شعار چیزی حل نمیشه.حتی چین هم که ابرقدرت تجاری هست مجبور به پیروی از تحریمهای آمریکا شده این خیلی چیزها را اثبات میکنه
    • CA ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      2 0
      چون بازارهای غربی‌ها در دست چین هست برای همین مجبور هست هر سازی که کوک میشه جوری تنظیم کنه که همچنان بازارهای غربی ها رو داشته باشه. ولی ما کدوم بازار غرب رو داریم! با این دولت بی تدبیر ما هیچ چیزی از بازارهای غرب رو نداریم ولی قابلیت دسترسی به بازارهایی رو داریم که غربی ها فقط در خواب میتونند ببینند. ما نیازی به این مسخره بازی های غربی مثل برجام و FATF و کنوانسیون الحاقی و کنوانسیون آب و هوایی نداریم چون دقیقا برای فروش کالاهای غربی به بازارهایی که ما میتوانیم کنترل کنیم طراحی شده. برای همین با چنین دولتی و لیبرال های وطنی ایران فقط دارد وقت هدر میدهد. نیاز به قدرت نظامی داریم که بتوانیم از پایداری این بازارها حفاظت کنیم. نیاز به ابزارهای جدید داریم که بتوانیم قطب انتقال انرژی گردیم که ایران بصورت نعمت خدادادی دارد. البته منظور خام فروشی نیست بلکه مثلا صدور برق یا بنزین و پتروشیمی و رادیو دارو و تجهیزات نظامی و محصولات نانو و داروهای بیوتک ترانزیت کالا. تمامی اینها میتواند ارزش تولید ناخالص داخلی را به بالای پنجاه هزار دلار و یا شاید بیشتر برساند و فقط نیاز هست که بصورت عادلانه توزیع گردد.
  • majid CR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    2 0
    اقای mashregh همین الان بنده در خارج از ایران بدلیل نداشتن کارت ملی جدید ب حسابم در ایران دسترسی ندارم. اولین خود تحریمی داخلی از خود بانکهای نادان کشور. جالبه برای ایرانیان خارج کارت ملی جدید صادر نمیشه...چطور میبینی :؟
  • CR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    2 0
    ننگ بر خائنین این مملکت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس