کاخ سفید نمایه آمریکا نمایه

رئیس امور کارکنان کاخ سفید و یکی از نزدیک‌ترین مشاوران رئیس‌جمهور فعلی آمریکا قصد دارد کاخ سفید را قبل از پایان سال جاری میلادی ترک کند.

به گزارش مشرق،  در حالی که اخبار کناره‌گیری مقام‌های دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا این روزها داغ شده است، این بار نیز «دِرِک لیونز»، رئیس امور کارکنان کاخ سفید و یکی از نزدیک‌ترین مشاوران رئیس‌جمهور فعلی آمریکا قصد دارد کاخ سفید را قبل از پایان سال جاری میلادی ترک کند.

پایگاه خبری «نیوزمکس» به نقل از یک منبع آگاه نوشته، لیونز قصد دارد قبل از پایان دوره ریاست‌جمهوری ترامپ از این سمت کناره‌گیری تا وقت خود را با خانواده خود بگذارند و یک شغلی دیگر در بخش خصوصی را دنبال کند.

این منبع آگاه همچنین خبر داده که لیونز خبر کناره‌گیری از سمتش را روز سه‌شنبه به رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده است.

پیشتر لیونز در اظهاراتی که در شبکه خبری بلومبرگ عنوان کرده بود دوران کاری خود در دولت ترامپ را «تجربه یک عمر زندگی» توصیف کرد.

این در حالی است که برخی از مقام‌های دیگر دولت ترامپ نیز طی روزها و هفته‌های گذشته از سمت‌های خود کناره‌گیری کرده و یا از قصد خود برای انجام این کار خبر داده‌اند.

پیشتر نیز «جارون اسمیت»، معاون دستیار دونالد ترامپ از قصد خود برای ترک کاخ سفید خبر داده بود.

ترامپ همچنین بامداد روز سه‌شنبه و دقایقی بعد از اعلام نتیجه رأی‌گیری مجمع گزینندگان این کشور (الکترال کالج)، از استعفای «ویلیام بار»، وزیر دادگستری دولتش خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس