کد خبر 1156421
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
زیدان: کریم بنزما بهترین مهاجم تاریخ فوتبال فرانسه است

سرمربی رئال مادرید پس از برد سخت مقابل بیلبائو ۱۰ نفره به تمجید از بنزما پرداخت.

به گزارش مشرق، بامداد امروز در چارچوب هفته نوزدهم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو به برتری ۳ بر یک رسید.

زیدان پس از این برد اظهار داشت: پس از اخراج بازیکن اتلتیک بیلبائو ما بسیار عجول بازی کردیم و کمتر شدن حریف باعث هزینه دادن ما شد. در این بازی باید صبور می‌بودیم.

وی ادامه داد: ایسکو و مارسلو می‌خواهند بیشتر بازی کنند و این مسئله طبیعی است. آنها باید به همین شکل تلاش کنند تا بتوانند در ترکیب حضور داشته باشند.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید تصریح کرد: برای من کریم بنزما بهترین مهاجم تاریخ فوتبال فرانسه است و این را خیلی واضح نشان می‌دهد. ما امروز نمایشی زیبایی نداشتیم ولی او توانست ۲ گل برای ما به ثمر رساند. بنزما بیش از ۵۰۰ بازی برای رئال انجام داده و با گل‌هایش، رکوردهایش این مسئله را نشان می‌دهد. او از نظر من، خیلی واضح بهترین مهاجم است.

زیدان ادامه داد: ما در این بازی واقعا اذیت شدیم ولی مجبوریم زیرا که بازی در لالیگا چنین سختی‌هایی را می‌پذیرد. بازی مقابل بیلبائو چهارمین بازی هفته ما بود، ۳ بازی قبلی را خیلی خوب بازی کردیم ولی این جدال برای سختی‌های زیادی داشت. ما باید خوشحال باشیم که توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    پس پلاتینی و ژوست فونتن آبدارچیهای کریم بودند دیگه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس