تخلف ۸ امضاکننده قرارداد ویلموتس ثابت شود حق ورود به فوتبال را ندارند / حضور نمایندگان برای تماشای فینال آسیا کذب است

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: فیفا با این مسئله موافق است که اگر ثابت شود تخلفی رخ داده، آن ۸ نفری که امضایشان در قرارداد سرمربی سابق تیم ملی وجود دارد، هیچوقت به فوتبال ورود نکنند.

به گزارش مشرق، محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس درخصوص شایعه حضور 12 نماینده مجلس در قطر اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد و اصلا چه دلیلی دارد نمایندگان در فینال آسیا حضور داشته باشند؟! ما به عنوان خادم مردم وظیفه‌مان این است در مجلس حضور داشته باشیم. نمی‌دانم این شایعه از کجا آمده و کسی که این خبر کذب را نشر داده باید خودش پاسخگو باشد. ما می‌توانستیم از نظر حقوقی پیگیری کنیم اما قصد چنین کاری را نداریم.

بیشتر بخوانید:

مجلس با متخلفان فوتبال مماشات نکند

فروردین در ادامه افزود: فراکسیون در جهت حمایت از باشگاه‌هایی که قرار است در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کنند، نقش حمایتی خودش را دارد اما کسی در فراکسیون به دنبال تأمین منافع شخصی نیست. هر روزی که لازم باشد، کنار مجموعه‌های ملی و باشگاهی هستیم نه به قیمت اینکه از سفرهای خارج از کشور آنها سوءاستفاده کنیم چراکه رسالت ما چیز دیگری است.

فروردین در پایان درخصوص مقصران پرونده ویلموتس افزود: فیفا با این مسئله موافق است که اگر ثابت شود تخلفی رخ داده، آن 8 نفری که امضایشان در قرارداد سرمربی سابق تیم ملی وجود دارد، هیچوقت به فوتبال ورود نکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    آذر چی، آذر نظری نداده؟ شنبَه و چهارشنبَه چی گفتن؟
  • علی IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    2 1
    آقای فروردین این نابسامانی باشگاه استقلال به کجا رسید ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس