رافت: هر پرسپولیسی باید به اندازه دو بازیکن اولسان تلاش کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برای اینکه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد، هر بازیکن باید به اندازه ۲ بازیکن اولسان تلاش کند.

به گزارش مشرق، پایان رافت درباره شرایط این روزهای پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اول باید از مسوولانی که شرایط را برای تمرین پرسپولیس در کمپ تیم‌های ملی و پک فراهم کردند تشکر کنم. دوم هم اینکه خوشحالم که هیچکدام از اعضای تیم به کرونا مبتلا نشدند. 

وی ادامه داد: پرسپولیس مقابل اولسان کار بسیار سختی دارد. اولسان مخصوصا در خط حمله تیمی قدرتمند است اما در خط دفاع شکننده هستند. 

بیشتر بخوانید:

یادآوری اولین جدال ایران-کره در فینال لیگ قهرمانان

پیشکسوت پرسپولیس افزود: مسلما کادرفنی به خوبی این تیم کره‌ای را آنالیز کرده است و البته پرسپولیس هم با در اختیار داشتن مهرهای خوب صدرصد می‌تواند اولسان را شکست بدهد.

رافت تاکید کرد: شانس پرسپولیس و اولسان برای قهرمانی در آسیا به یک اندازه است و تیمی می‌تواند موفق شود که برنامه‌های تاکتیکی دقیقی داشته باشد. 

وی درباره شرایط خط حمله پرسپولیس عنوان کرد: عبدی و رمضانی دارایی‌های پرسپولیس در خط حمله هستند که از آنها باید بهترین استفاده را برد. اگر بین بازیکنان اعتماد و همدلی وجود داشته باشد هر اتفاقی رخ می‌دهد. 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: برای اینکه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد، هر بازیکن این تیم باید به اندازه ۲ بازیکن اولسان تلاش و دوندگی کند تا در نهایت جام قهرمانی به پرسپولیس برسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    4 2
    رافعت جون قربونت برم با این ترفند شما بیست دقیقه اول همه پرسپولیسیها کف زمین پهن میشن از خستگی بازم بگید اصغر جوشقونی از فوتبال چیزی حالیش نیست
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      1 2
      اصغر جون فکر کنم اسپانیا رفتی دوره
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    4 1
    با این ترفندت، تنها یه راه داره اونم استفاده از مواد نیروزاست!!! حتما فک کردی اونام خیارچنبرند و وایستادن و نگاه میکنند
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      0 1
      موقع جک 3D که همه خیار چنبر که هیچی هویج فرنگی بودن!
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    11 0
    مشرق، این تیترها رو کی انتخاب میکنه که باعث خنده و تمسخر میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس