کد خبر 1156160
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
پاتر پس از تعویض جهانبخش به او چه گفت؟ / تمجید سرمربی برایتون از بازیکن ایرانی

سرمربی برایتون به تمجید از عملکرد بازیکن ایرانی خود پرداخت و اظهار داشت که جهانبخش روحیه مبارزه طلبی خوبی دارد.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش در دیدار ابتدای هفته مقابل لسترسیتی در ترکیب اصلی برایتون قرار گرفت و نمایشی خوب از خود به جا گذاشت.

او توانست به سومین بازیکن میدان آلبیون لقب گیرد و آماری جالب را به ثبت رساند.

با اینکه عملکرد جهانبخش خوب بود ولی گراهام پاتر، پس از عقب افتادن 3 بر صفر مقابل لستر او را در دقیقه 56 بیرون کشید.

سایت ایندیپندنت برایتون در خصوص جهانبخش نوشت که ستاره ایرانی در تقلای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پس از مصدومیت همسترینگ خود است.

بیشتر بخوانید:

بررسی عملکرد جهانبخش مقابل لسترسیتی

این رسانه به تمجید از عملکرد درخشان جهانبخش پرداخت از پاس زیبای او به دنی ولبک مقابل لسترسیتی نوشت. بازیکن سابق منچستریونایتد در مقابل اشمایکل ناتوان ظاهر شد و نتوانست پاس خوب علیرضا را به گل تبدیل کند.

سایت ایندیپندنت نوشت که پاتر علت تعویض او را توضیح داد. سرمربی برایتون گفت: به نظرم جهانبخش خیلی خوب بازی را آغاز کرد و پاس خوبی به دنی ولبک داد. او چالش‌های زیادی در اینجا داشته و از مصدومیت‌هایی که برایش به وجود آمده خسته شده است. علیرضا می‌خواهد در ترکیب اصلی قرار گیرد.

پاتر گفت: خیلی سخت است در لیگ برتر بازی نکنی و بتوانی آمادگی بدنی‌ات را در بالاترین سطح حفظ کنی. به نظرم او در اولین حضورش در ترکیب اصلی عالی کار کرد.

سرمربی برایتون ادامه داد: من به جهانبخش گفتم که در این چالش سخت و وضعیت ترکیب تیم خوب کار کرده است. او بازی را خوب آغاز کرد و لحظات تهاجمی خوبی را رقم زد. می‌دانم خسته شده و می‌خواهد با مبارزه به ترکیب اصلی تیم برسد.

فرداشب در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، برایتون میهمان فولام است. این تیم اکنون در رده شانزدهم جدول قرار دارد و باید تیم هجدهم جدولی مبارزه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس