کد خبر 1156158
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
سکه نمایه

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان است.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه در بازار آزاد تهران چند است؟

قیمت سکه درحالی دیروز در بازار تهران در کانال ۱۱ میلیونی معامله می شد از صبح امروز و با افزایش تقاضا و نوسان قیمت ارز در بازارآزاد بار دیگر با افزایش همراه شده و در کانال ۱۲ میلیونی قیمت خورده و به فروش می رسد.

افزایش قیمت ارز در بازار همواره یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه بوده است و این سناریو در روزهای اخیر بازهم تکرار شد ولی خیلی دوام نداشت چراکه دلار نیز از کانال ۲۶ هزار تومان به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.

بانک مرکزی تلاش می کند با تقویت عرضه در بازار به تقاضاهای ارزی پاسخ دهد و برهمین اساس نیز تداوم عرضه‌های روزانه ارز در سامانه نیما و بازار متشکل ارزی موجب شده تا نیاز ارزی بازار پاسخ داده شود و دیگر به مانند قبل شاهد نوسانات لحظه ای در بازار نباشیم. با این حال اما در مقاطعی انتشار برخی اخبار سیاسی موجب می شود تا جو روانی بازار تغییر کند و قیمت ارز افزایشی شود.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

‌ در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان، یورو ۳۱ هزار تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است. قیمت دلار که در معاملات پایانی عصر سه‌شنبه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شده بود از عصر یکشنبه به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشته است .

در صرافی‌های بانکی از ظهر روز پنج‌شنبه قیمت خرید و فروش دلار و یورو همزمان با روند افزایشی بازار آزاد،‌ افزایش یافت و دلار باردیگر وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد.  ولی از صبح یکشنبه و با کاهش نوسانات ارزی در بازارآزاد، دلار در صرافی های بانکی به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.

برهمین اساس قیمت فروش دلار در این صرافی‌ها  ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف ۱۰۰۰تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۴ هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۱:۵۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۵  هزار و ۶۵۰

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۵  هزار و ۷۰۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۳۱ هزار و ۱۰۰

قیمت یورو (بازار آزاد)

۳۱ هزار

قیمت درهم

۷ هزار و ۱۵۰

قیمت پوند

۳۴ هزار و ۶۰۰

بروز رسانی: ‌سه‌شنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۱:۱۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۶ میلیون و ۴۰۰ هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۴ میلیون و ۴۰۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۴۰۰ هزار

بروز رسانی: سه‌شنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۱:۱۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۱۳۸  هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۵۰۰  هزار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۹۳۰  هزار

انس طلا(دلار)

۱۸۴۲.۶

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس