کد خبر 1156039
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
سهام عدالت

سازمان بورس مصوبه شورای عالی بورس درباره نحوه پرداخت سود سهام سال ۹۸ سهامداران عدالت را به کلیه شرکت‌ها و حسابرسان معتمد ابلاغ کرد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار موضوع مصوبه شورای عالی بورس در خصوص نحوه پرداخت سود سال مالی ۹۸ سهام متعلق به سهامداران مشمول سهام عدالت را به کلیه شرکت ها و حسابرسان معتمد این سازمان ابلاغ کرد.

بر این اساس، طبق مصوبه ۲۲ مهرماه شورای عالی بورس، مقرر شد سود سهام شرکت‌های سرمایه پذیر متعلق به سهامداران مجموعه سهام عدالت برای سال مالی ۹۸ نسبت به مشمولین که روش مستقیم را انتخاب کردند به حساب های معرفی شده توسط سرمایه گذاران و برای مشمولینی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند به حساب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت هر استان پرداخت شود.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی باید نسبت به معرفی حساب شرکت‌های سرمایه‌پذیر اقدام کنند به گونه‌ای که تا زمان انجام تکالیف قانونی طبق آیین نامه آزادسازی سهام عدالت با ارائه تعهد نامه ای به سازمان بورس و بازرس قانونی، امکان دخل و تصرف در آن را از خود سلب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • !! IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 0
    ما که نفهمیدیم چی شد ؟؟!!
  • ناشناس DE ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    1 0
    فروش سهام عدالت که چیزی به ما نرسید لطفا بگین کی این سود سال 98 واریز میشه
  • ناشناس IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    بنده سرپرست خانوار هستم سهام عدالت بنده یک میلیونی هستش و سجام انجام دادم به به هیچ بانک یا کارگزاری نفروختم آیا بهم سود تعلق میگیره
  • IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    اینا میخوان شندر قاز بریزن حساب مردم هزار تا اداواصول درمیان یا میگن سجام ثبت نام کنین اگه سودی هست بریزین حساب مردم واسلام ادا دراوردنتون چیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس