احمد امیرآبادی فراهانی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به جای طرح موضوعات اختلاف‌انگیز لوایحی را که مشکلات اساسی مردم را حل می‌کند به مجلس ارائه کند.

به گزارش مشرق، احمد امیر آبادی‌فراهانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور پیرو تاخیر در رسیدگی به لوایح دولت در مجلس گفت: ۹۳ لایحه از طرف دولت به مجلس ارائه شده که ما همه این لوایح را طبق آئین نامه اعلام وصول کردیم.

بیشتر بخوانید:

اصلاح قانون چک در دستور کار نمایندگان

وی افزود: ما تنها ۷۰ لایحه را در یک روز اعلام وصول کردیم که این لوایح، لوایح معوق از مجلس قبل بود و با یک نامه به مجلس ارسال شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما همه این لوایح را به کمیسیون‌ها ارجاع دادیم و ۳۱ مورد فقط در حال بررسی در کمیسیون قضایی و حقوقی است و مابقی کمیسیون‌ها نیز در حال بررسی لوایح دولت هستند.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما لوایح فوریتی دولت را در اولویت قرار دادیم و رسیدگی کردیم در حالی که حدود ۵۴ طرح فوریتی در نوبت وجود داشت. همچنین ما هفت قانون از لوایح دولت را در مجلس ابلاغ کردیم.

این نماینده مجلس گفت: رئیس جمهور کم لطفی نکنند و به جای طرح موضوعات اختلاف‌انگیز لوایحی را که مشکلات اساسی مردم را حل می‌کند به مجلس ارائه کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس