کد خبر 115592
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵

به گزارش مشرق، تهران امروز با اشاره به اینکه ماجرای اقدام خلاف یک دیپلمات ایرانی در برزیل همچنان خوراک رسانه های غربی است نوشته است: وزیر خارجه برزیل از ایران خواسته است اطلاعات بیشتری درباره این دیپلمات ارائه نماید. آنتونیو پاتریوتا می گوید: ما خواستار توضیح شفاف در خصوص این اتهام نگران کننده هستیم.

روایت مجری معروف تلویزیون از شایعه پناهندگی اش

تهران امروز بخش هایی از گفت وگوی مرتضی حیدری مجری معروف تلویزیون با همشهری جوان را منتشر کرده که این مجری تلویزیون در این گفت وگو به شایعاتی درباره خودش پاسخ گفته است. حیدری گفته است یکی از شایعات این بود که مشکل اقتصادی دارم و حتی به اختلاس گرده خورده ام دیدید که همه اش از اساس غلط بود.

من از اجرای برنامه ها و سمینارها و مطب و حق مشاوره پول می گیرم. کار تجاری ندارم. حیدری درباره شایعه پناهندگی سیاسی اش بعد ا زانتخابات 88 گفته است: من مرخصی رسمی از سازمان گرفتم و اتفاقا زودتر از موعد مقرر هم برگشتم. این مجری تلویزیون گفته است ریشه شایعه‌ها متاسفانه کسانی بودند که فکر می کردند با من رقیب کاری اند و تنها راه رقابت را تخریب بنده می دیدند. این را بعدا مدیران سایت هایی که از آن ها شکایت کرده بودم، گفتند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس