کد خبر 1155535
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
روح‌الله زم نمایه

زم زمانیکه هنوز دستگیر نشده بود، بارها از کمک‌های امیرارجمند به خود برای ارتباط گیری با سرویس اطلاعاتی فرانسه صراحتاً پرده برداری کرده بود.

به گزارش مشرق، پس از اجرای حکم روح‌الله زم که در نتیجه یک فرآیند قانونی و با لحاظ موارد آیین دادرسی کیفری صورت گرفت، همانطور که پیش‌بینی می‌شد،مرتبطین زم که حالا به دلیل از دست دادن شاه مهره خود عصبانی بودند شروع به مرثیه سرایی کردند.

بیشتر بخوانید:

زم با خبرنگاران خارجی چه فرقی دارد؟ +فیلم

حالا همکارارن آلوده زم نظیر «اردشیر امیرارجمند» و «تقی کروبی» که زم دست‌پرورده آن‌ها بوده و با دست خودشان وی را به سمت طناب دار هدایت کردند، اقدام به ارسال پیام‌های تسلیت کرده‌اند. 

ببینید:

فیلم/ مجری وهابی: در "روح‌الله زم" اخلاص و توحید را می‌دیدم!

اشک تمساح زمینه‌سازان تباهی زم!

این اقدام عناصر مورد اشاره در تسلیت گویی به خانواده روح‌الله زم، همان اشک تمساح است؛ چرا که آن‌ها بواسطه ارتباطات آلوده‌ای که با سرویس‌های اطلاعاتی خارجی داشتند، زمینه‌ساز آلودگی زم شدند و این فرد را به تباهی و ارتکاب اعمال مجرمانه‌اش کشاندند.

بیشتر بخوانید:

تشکیل پرونده برای همکاران داخلی روح‌الله زم

کمک‌های امیرارجمند به زم برای ارتباط‌گیری با سرویس اطلاعاتی فرانسه

زم زمانیکه هنوز دستگیر نشده بود، بارها از کمک‌های امیرارجمند به خود برای ارتباط‌گیری با سرویس اطلاعاتی فرانسه، صراحتاً پرده برداری کرده بود. امیرارجمند همان فردی است که بنا به گفته خود زم، امور مربوط به ویزا و اقامت زم در فرانسه را فراهم کرد؛ امیرارجمند از خط دهندگان اصلی به روح‌الله زم و از سواری گیرندگان از او در پاریس بود.

تقی کروبی؛ یکی از خط دهندگان عمده به زم 

فرد دیگر «تقی کروبی» است که نقش اصلی در جابجایی تشکیلاتی از «سحام‌نیوز» به «آمدنیوز» را داشت و یکی از خط دهندگان عمده به روح‌الله زم بود و به عنوان یکی از کارفرمایان پروژه ترکیبی و ضدایرانی آمدنیوز محسوب می‌شد.

حال که زم به سزای اعمال مجرمانه و مفسدانه خود رسیده است، همان عناصری که به زم پر و بال داده بودند تا هر چه بیشتر در منجلاب وطن‌فروشی و اقدامات ضدایرانی خود فرو رود، مرثیه سرا و تسلیت گوی زم شده‌اند.

امیرارجمند و تقی کروبی‌ها استحقاق دریافت پیام تسلیت را دارند؛ چرا که شاه مهره و نیروی اصلی پرورش یافته خود در پروژه‌ای با هزینه سرسام آور ترکیبی از کشورها و سرویس‌ها و تشکل‌های ضدایرانی و ضدانقلاب را با اجرایی شدن حکم قانونی روح‌الله زم از دست دادند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ڪیان IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    7 3
    شخصا‌‌ازجانودل‌به‌اطلاعات‌سپاه‌وقوه‌قضائیه‌مون‌افتخارمیکنم
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    4 3
    دفع بعد نوبت آنها باشه مزدوران پلید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس