رغبتی: پاداش ویژه‌ای برای قهرمانی پرسپولیس در نظر گرفته‌ایم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در صورت قهرمانی در آسیا بازیکنان پاداش ویژه دریافت می‌کنند اما پاداش معنوی این قهرمانی غیر قابل شمارش است.

به گزارش مشرق، علی رغبتی پیش از سفر تیم فوتبال پرسپولیس به قطر برای برگزاری دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط آنطور که در نظر داشتیم فراهم شد و کادر فنی و بازیکنان با تمام وجود آماده هستند تا با دست پر از قطر باز گردیم.

وی در مورد همراهی کادر مدیریتی باشگاه در سفر به قطر افزود: جعفر سمیعی، من و غلامعلی علیپور در این سفر کاروان تیم را همراهی می‌کنیم. البته بحث‌های حاشیه‌ای با کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد که باید برای رفع آنها مذاکراتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

کامیابی‌نیا: امیدوارم به راحتی جام را از دست ندهیم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص سفر تیم به قطر تصریح کرد: سفر قبلی حدود یک ماه برگزار شد و از آن زمان این تجربه را داریم که اوضاع بهتری را برای تیم فراهم کنیم. در حال حاضر شرایط میزبانی قطر بهت شده است و تنها ۲ تیم به دیدار نهایی رسیده‌اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا امکانات لازم را در نظر خواهد گرفت.

وی با اشاره به پاداش سرخپوشان در صورت قهرمانی در آسیا اضافه کرد: با این قهرمانی پاداش معنوی و غیرقابل شمارشی نصیب تیم و تمام مردم می‌شود. در کنار آن تدارک خوبی دیده شده است و از حمایت‌های رئیس جمهوری و ارگان های دیگر هم برخوردار هستیم. باشگاه هم در کنار این‌ها پیش بینی پاداش ویژه را برای بازیکنان در نظر گرفته تا در صورت قهرمانی به بازیکنان پرداخت کنیم اما ترجیح می‌دهیم پیش از فینال مقدار آن را نگوییم. قطعاً پاداش مالی ِزه‌ای در نظر گرفتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    آره اینجا پاداشا همه معنویه ... سربرج که شد به حساب مادی شما واریز میکنن یا حساب معنوی؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس