کد خبر 1154871
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
۴ گروگان‌گیر اتباع خارجی در چالدران دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: فردی متهم به قتل که تحت تعقیب پلیس بوده در یک اتوبوس شهری اقدام به گروگانگیری کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهرداد حاجی زاده معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به جزئیات حادثه گروگانگیری یک فرد متهم به قتل در یک اتوبوس شهری در شهرک فاطمیه قم اظهار کرد: فردی که تحت تعقیب پلیس بود در داخل یک اتوبوس شناسایی شد و پس از اینکه متوجه تحرکات پلیس شد با گروگانگیری اندکی از افرادی که داخل اتوبوس بودند خود را به پلیس تسلیم نکرده است.

او با بیان اینکه پلیس برای اینکه هیچ حادثه‌ای برای افراد داخل اتوبوس رخ ندهد در حال مذاکره با گروگانگیر است افزود: به دنبال اقناع فرد برای رهاسازی گروگان‌ها هستیم و تا جایی که خواسته‌های او قانونی باشد برآورده می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: البته او باید تا مهلتی که داده شده گروگان‌ها را آزاد کند؛ تلاش ما این است که بخشی از خواسته او که ملاقات با تعدادی از زندانیان است را محقق کنیم. این فرد سابقه دار بوده و یک فقره قتل در هفته گذشته انجام داده و اقدام به بریدن گوش یک کودک در یکی از پارک‌های شهر کرده است.

او با اشاره به حضور دادستان و فرمانده انتظامی قم در محل این حادثه تصریح کرد: شرایط تحت کنترل پلیس بوده و اگر تاکنون اقدام عملیاتی صورت نگرفته صرفا برای حفظ جان گروگان‌ها بوده است.

غائله گروگان گیری تمام شد

با دستگیری گروگان گیر، غائله گروگان گیری مسافران اتوبوس تمام شد.

ویدئو لحظه دستگیری گروگان گیر را ببینید:

دانلود

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    4 0
    فیلم نامشخص هست
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    فیلم واضح نیست.. ولی آن.چه ما ازقانون درخواست داریم.به هیج وجه به افراد سابقه داررحم نکنید ومجازات سننگین برایشان جناب قاضی گرامی ببرند.(قاتل که جای خود دارد.انسانی که خوی حیوون وحشی به خود میگیردوباسنگدلی تمام اقدام به بریدن گوش میکند آیا قابل ترحم است..!؟
  • پسر IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    4 0
    کلا پلیس دوست نداره بروز باشه.دوربینی چیزی به جلیقه هاشون نصب کنن تا مرکز آنلاین ببینه و درصورت لزوم دوباره پخش بشه.نمیدون اونوقت گفتند دوربین نصب کردیم فرمالیته بود؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 1
    اون همه ادم رفته اون جا بعضی هاشون جلوتر از پلیس هستن، یعنی نمیشد جلوی ورد این ادمها رو گرفت، اگه یکیشون تیر میخورده کی میخواست جواب بده، یه نوار زرد میزدید خوب. هموطن گرامی اینقدر در صحنه نباشید لطفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس