کد خبر 1154716
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
اعلام آمادگی فرابورس برای راه اندازی بازار بین بانکی

سهام غیر مدیریتی بیمه اتکایی امین «اتکام ۴»، ماه آینده در فرابورس عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: سازمان خصوصی سازی تعداد ۲۸۵ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۵۵ سهم معادل ۷.۳۲ درصد از سهام شرکت بیمه اتکایی امین (سهامی عام)  متعلق به شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران را به طور عمده و شرایطی از طریق عرضه در بازار فرابورس ایران به فروش می رساند.

بیشتر بخوانید:

حقیقی‌های بورس رویگردان از بزرگان کالایی

قیمت پایه هر سهم معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه به اضافه ۲۰ درصد به شرط آنکه از مبلغ ۸۳۰، ۱۰ ریال کمتر نباشد و تاریخ عرضه روز شنبه  ۲۰ دی ۱۳۹۹ تعیین شده است.

طبق مصوبه هیأت واگذاری، عرضه سهام این شرکت با رعایت"دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز وپایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها" مندرج در سایت رسمی سازمان خصوصی سازی به نشانی ir.ipo.www صورت خواهد گرفت.

 بر اساس مفاد این دستورالعمل، صلاحیت های عمومی و تخصصی متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته و صرفا اشخاص واجد شرایط، امکان رقابت در روز عرضه را خواهند داشت.

متقاضیان می بایست علاوه بر واریز معادل ۱۰ درصد ارزش پایه سهام قابل واگذاری به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، معادل ۱ درصد ارزش پایه سهام قابل واگذاری به مبلغ ۲۴۷، ۴۱۷، ۹۳۴، ۳۰ ریال را به عنوان سپرده به صورت نقد یا ضمانت بانکی معتبر حسب مورد به حساب سازمان خصوصی سازی واریز  کنند و رسید آن یا اصل ضماتنامه تحویل شود.

همچنین تکمیل و ارائه تعهدنامه مربوط، مندرج در بخش مستندات عرضه سایت سازمان خصوصی سازی الزامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس