کد خبر 1154510
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
اظهار نظر نماینده رباط کریم در مجلس در خصوص سلب عضویت یک عضو شورا

نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی سلب عضویت یکی از اعضا شورای شهر رباط کریم را تایید کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن نوروزی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران ضمن تأیید سلب عضویت یکی از اعضا شورای شهر رباط کریم، فعالیت وی در شورای این شهر را خلاف شرع و قانون دانست و گفت: این فرد پیش‌تر نیز به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت از عضویت در شورای شهر رباط کریم سلب شده بود.

نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته سلب عضویت سری قبل به دلیل اشتباه در تعبیر قانون متوقف و وی مجدداً وارد شورا شده بود، اما قانون صراحت دارد، که نامزدهای انتخابات شورای شهر باید هنگام ثبت‌نام دارای کارت پایان خدمت یا معافیت باشد.

وی همچنین از تخلف ۲۰۰ میلیونی این عضو شورای شهر رباط کریم در مسکن مهر اشاره کرد و گفت: این تخلف شکایت اداره تعاون منجر به رأی شده که البته که حکم وی در دادگاه تجدید نظر در حال بررسی است.

بر اساس این گزارش، یکی از خبرگزاری ها در تاریخ ۹ آذرماه و در خبری با عنوان «شوک جدید به پارلمان محلی رباط کریم / یک عضو شورا سلب عضویت شد» سلب عضویت یک عضو شورای شهر رباط کریم را اعلام کرده بود، که امروز این خبر توسط نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تأیید شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس